Acer Aspire 5100 MDV 2007
Václav Řehák
2007-04-03 12:05:59 UTC
Dobrý den,
koupil jsem si notebook Acer Aspire 5100,
zkusi jsem na něj nainstalovat MDV 2007 ale nešel mi na něm Touchpad, nemáte s tím někdo zkušenosti? A ještě jsem se chtěl zeptat jestli by šel pod MDV CDMA Modem do PCMCIA Slotu a je to HUAWEI Mobile Connect EC500.
Mockrát děkuji Vašek.

Petr Voralek
2007-04-03 12:32:53 UTC
koupil jsem si notebook Acer Aspire 5100, zkusi jsem na něj
nainstalovat MDV 2007 ale nešel mi na něm Touchpad, nemáte s tím
Mám 5024WLMi, touchpad šel na 2007 i dřívějších verzích mandrivy (x86
i x86_64) rozchodit bez problémů -- při instalaci se automaticky
nainstaluje balíček synaptics.
Nastavení lze měnit buď dočasně pomocí nástroje synclient, nebo trvale
zápisem požadovaných options do xorg.conf (vřele NEdoporučuji instalovat
si gui nástroj pro nastavení "ksynaptics", nějak se mi to pospolu
mlátilo (například se mi s ním nepodařilo rozchodit emulaci myšítek v
rozích touchpadu))...

Section "ServerLayout"
Identifier "Default Layout"
InputDevice "InternalKeyboard" "CoreKeyboard"
InputDevice "Mouse1" "CorePointer"
InputDevice "SynapticsTouchpad" "AlwaysCore"
Screen "Screen-Internal"
EndSection
-----(CUT)-----
Section "InputDevice"
Identifier "SynapticsTouchpad"
Driver "synaptics"
Option "Device" "/dev/input/mice"
Option "ShmConfig" "on"
Option "Protocol" "auto-dev"

Option "AccelFactor" "0.0015"
Option "MaxSpeed" "0.18"
Option "MaxTapMove" "220"
Option "MaxTapTime" "180"
Option "MinSpeed" "0.09"
Option "VertScrollDelta" "100"
Option "RTCornerButton" "3"
Option "RBCornerButton" "2"
Option "LTCornerButton" "1"
Option "LBCornerButton" "0"
EndSection
--
Petr Voralek (icq:24229288 jabber:***@jabber.cz)

... To zas bude v alejich nablito... (Slavnosti snezenek)