Problém s Kopete
Petr Parolek
2007-03-10 14:04:29 UTC
Mám problém s programem Kopete. Používám ho na icq. Když jsem ho dnes spustil, zadal èíslo a heslo. a pøihlásil jsem se, ale kontakty se mi nenahráli, poouze skupiny! Mám Mandrivu PP+ 2007. Dìkuji za radu.
Petr Parolek
Martin Kejík
2007-03-10 15:22:08 UTC
Mám problém s programem Kopete. PouŸívám ho na icq. KdyŸ jsem ho dnes spustil, zadal èíslo a heslo. a pøihlásil jsem se, ale kontakty se mi nenahráli, poouze skupiny! Mám Mandrivu PP+ 2007. Dìkuji za radu.
Petr Parolek
Tento problem se mi take stal a jedinym resenim, ktere jsem nalezl bylo
vymazani veskerych nastaveni uzivatele:

~/.kde/share/config/kopeterc
~/.kde/share/apps/kopete

a veskerych kopete session souboru z ~/.kde/share/config/session
--
Martin Kejík(Kejda)
kejda(at)centrum(dot)cz