kopete zere zaporny smajlik :-(
Bc. Miloš Bíba
2007-07-25 11:24:32 UTC
Zdravím,

je to asi nějaká prkotina, ale nemůžu napsat :-( do žádné zprávy v kopete,
netušíte které nastavení toto má na starosti. :-( se nezobrazí a dokonce to
neukáže ani prázdné místo, je to prostě ignorováno. Netušíte někdo jak sem k
tomuto chování ko
Petr Hudeček
2007-07-25 11:52:12 UTC
Ahoj ja pouzivam kopete a bez sebemensiho problemu mi jde napsat :( testoval jsem to jak s default smajlama tak jsem si stahl i Qipvske a tam je to taktez bez problemu.
[...]
tomuto chování kopete mohl přesvědčit?
Díky
Petr Hudeček
2007-07-25 11:58:27 UTC