Sdílení internetového připojení
x***@tiscali.cz
2007-05-03 13:06:51 UTC
Ahoj,
Zkusil jsem Mandrivu 2007.1 Spring. Mám nastavenou síť LAN na eth0 (Stolní PC,
IP 192.168.1.1) do notebooku s Mandrivou 2007 (IP 192.168.1.2).
Dále na stolním PC mám vytáčené internetové připojení, přes modem CDMA (ppp0,
IP automatická, atd.)

Problém nastavá, když ve sdílení internetu vyberu připojení, které je
připojeno k internetu, tak potom dostanu hlášku, že není nalezeno další
síťové rozhraní. Ovšem
Daniel Hrbac
2007-05-03 13:36:47 UTC
vy ale nechcete sdílet eth0, to vede do vnitřní sítě. Vy chcete sdílet rozhraní modemu ppp0. nebo se pletu?
--
Daniel Hrbac
***@advokati.biz
[...]
síťové rozhraní. Ovšem existuje přece eth0.
k***@centrum.cz
2007-05-03 13:39:33 UTC
Dobry den,

zkuste prosim trosku lepe specifikovat svuj dotaz. Vubec jsem nepochopil, co ma vlastne "sdilet internet" s cim. Na obou pocitacich je Madriva? Cim se snazite pripojeni nastavit?

Vas dotaz bohuzel neni jednoznacky.
--
S pozdravem

Pavel Wilczek
Project Manager
Net Office Group

x***@tiscali.cz
2007-05-03 18:31:30 UTC
LAN je na eth0 a internet na ppp0
Nastavuju pomocí: Nastavit Váš počítač ->Záložka síť a internet ->Sdílení
připojení k síti internet....

Standartně používám mandrivu 2007 a nebo jsem zkusil Live mandrivu 2007.1

U mandrivy 2007 jsem zadal ifdown ppp0, ifdown eth0, potom ifup ppp0, ifup
eth0. Potom výše uvedený postup nastavení sdílení se nastaví, ale sdílení
internetu stejnak nejde.