příjem pošty seznam.cz
Daniel Hrbac
2007-04-13 08:08:34 UTC
Petr Macek
2007-04-13 14:16:01 UTC
mam se seznamem tu samou zkusenost. Mam podobne hlasky asi z 20 serveru.
Ale uzivatele si nestezuji, takze nakonec ty zpravy asi prece jen projdou.

PM
DD,
v jiném vláknu jsem se pozastavoval nad timeouty typu
timeout writing message to mx60.seznam.cz.: Broken pipe
timeout writing message to mx50.seznam.cz.: Connection reset by
mx50.seznam.cz.
"Dobrý den,
celá zpráva musí být odeslána na náš server do 180sekund. Behem tohoto
intervalu nesmí být posláno více než 179 zpráv a maximální počet zpráv
na jedno spojení je pět. Zkotrolujte si zda tyto parametry při odesílání
splňujete. V případě trvání problému nám zašlete výpis komunikačního
logu Vašeho serveru, ze kterého bude patrná komunikace z naším serverem
a jeho odezvy.
Děkujeme
S přáním pěkného dne
Zdeněk Martina
Helpdesk
Seznam.cz, a.s."
Těch 180s mi přijde málo, ale budiž. Vysvětluje to to, že seznam nemá
problémy, ale je tak nastaven.