Odp:Zvuk
Jan Řezníček
2007-02-27 09:03:12 UTC
Zdravím, mám radu nad zlato: Mandriva 2007. Skutečně není rozumné řešit potíže s ovladači a kodeky (v tom to nejspíš je) ve 3 roky staré distribuci. Nejsme přece uindousáci z pavilonu č.15, abychom používali sto let staré verze...

Honza
2007-02-27 19:16:00 UTC
Jenže já mám k používání Mandraku víc důvodů. Jeden z nich je např. že si archivuju poštu v K-Mailu a nechci o ni přijít
A to se ta data nedají jednoduše přenést do nové instalace? Jestli ne,
tak se mi to snad ani nechce věřit...
--
Jirka

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
t***@centrum.cz
2007-02-27 19:06:59 UTC
Jenže já mám k používání Mandraku víc důvodů. Jeden z nich je např. že si archivuju poštu v K-Mailu a nechci o ni přijít ale to je asi na jiné vlákno.

Zdraví Antonín