Konfiguracia wifi
h***@mirage.cz
2004-08-27 19:09:33 UTC
No me beha tahle karta s cipem realtek 8180 pres ndiswraper a win ovladace.
Tu linuxovou zparchantelost co maj na strankach jsme nezkompilovali.. Ale
beha pouze jako klient, jako AP mam Z-com 626. A ten mi ted prestal chodit
:-/
Jan
2004-08-27 16:35:59 UTC
Urcite sa to skompilovat da.. ale je to nad moje sily :o)) Ten
ndiswrap som po mesiaci spustil ani neviem ako.. .O) ale bezi to..
JK M.
*******
http://drsnymajkl.borec.cz

r***@seznam.cz
2006-12-07 00:50:28 UTC
chlapi pise se rok 2006, no skoro 07 a ja resim presne tento problem.
podarilo se to nekomu rozlousknout ? strasne rad bych jel v linuxu, ale
net je pro me zatim tabu