Notifikace thunderbird
Bc. Miloš Bíba
2007-05-26 06:56:22 UTC
Zdravím,

Existuje nějakej upozorňovač na novou poštu pro thunderbird? Něco jako,
že v oznamovací oblasti bude ikonka, že je nějaká nová pošta (jako ve
woknech). Na Mandrivě mi jenom vyjede souhrn zpráv a potom zmizí a vůbec
netuším, že mám novou poštu :-(

Dík.

Miloš Bíba

Petr Jakubec
2007-05-26 07:53:59 UTC
Post by Bc. Miloš Bíba
Zdravím,
Existuje nějakej upozorňovač na novou poštu
Ahoj.
jo je toho povicero, treba klasicky gnubiff, ale moc dobry je
mail-notification.

je fuk ktery mail klient na to napojis. proste to zjistuje postu ve
schrankach ktere zadas a oznami to. popripadne ti spusti clienta.

nebo si napis vlastni :-)
ja dlouho pouzival sktipt pro conky:
#!/usr/bin/env python
import poplib
pop = poplib.POP3("pop.mail.cz")
pop.user("uzivatel")
pop.pass_("heslo")
count1, size1 = pop.stat()
print count1
pop.quit()
--
Petr Jakubec

"Bc." Miloš Bíba
2007-05-26 10:11:47 UTC
Děkuji za radu,

já teď používám ten mail-notifikation s pluginem pro evolution, ale
vůbec se mi nedaří zadat aby to monitorovalo schránku thunderbirdu a to
přesto, že ten program tvrdí, že mbox formát zvládá :-( Takže zatím
musím používat evolution, ne že by to byl špatný program, ale zvyk je
zvyk :-)

Další problém je, že mi ten mail-notifikation spustí vždy evolution a
nedá mi vybrat, teoreticky tedy bych mohl aspoň nechat checkovat přímo
přímo pop3 server, ale zase by to otevíralo evolution :-(

Netušíte, jak ten program mám ochočit?
Petr Jakubec
2007-05-26 12:21:56 UTC
Post by "Bc." Miloš Bíba
[...]
ale jo, vime jak to ochocit :)

takze: je to gnome program cte mail klienta z gnome promennych.
staci tedy nastavit pomoci gnome-default-applications-properties
v gnome defaultniho mail klienta na TB.
v nejhorsim, pokud tu volbu nenajdes tak udela symlink jmenem evolution na
binarku TB. ale je to dost nesystemove.
nevim co presne myslis schrankou TB, ale mbox to urcite umi ponevadz si
dopisuji se svym strojem (exim4) pomoci klasickeho boxu v /var/mail/user
(nebo /var/spool/mail/user) mam to nastavene jako "systemova schranka" a
jmeno schranky je "user" jinak pouzivam jen nekolik popek, a ty funguji bez
obtizi.
--
Petr Jakubec
WWW: http://www.jakubec.tk