Sdílení internetového připojení v síti LAN
Xlisto
2007-06-08 14:44:35 UTC
Ahoj,
potřeboval bych poradit s nastavením sdílení internetového připojení v
Mandrive Spring.
To, že si dám Ovládací centrum -> záložka Síť a internet -> Sdílení
internetového připojení vím - jenže to nefunguje - dostanu hlášku, že mám
nastaveno pouze jedno sítǒvé rozhraní.
Jenže, mám nastaveno připojení k síti na ppp0 přes modem a LANkovou síť mezi
stolním PC a notesem. Ping ze stolního PC jde jak na notesa (IP 192.168.1.2)
tak do sítě www. Ovšem ping na notesu, kde je tedy nastaveno jenom rozhraní
LAN (eth0) jde jenom ping na stolní PC (192.168.1.1), ping do www nikoliv.

Potřeboval bych poradit, co mám, kde nakonfigurovat (předpokládám že službu
NAT, nebo tak něco), abych měl i na notesu internet.

PS: Místo sítě LAN mů�
tonda
2007-06-08 18:04:21 UTC
Post by Xlisto
[...]
PS: Místo sítě LAN můžu použít i Bluetooth
na notesu nastavit bránu na PC, prostě všechno na NB směrovat na PC
síťovku a sdílení směrovat na PC na tu kartu. Požadavky jdou pak přes
ní, tudíž se rozběhne proces přihlášení atd.

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
x***@tiscali.cz
2007-06-11 10:03:02 UTC
Omlouvam se, ale vzdycky jsem psal s diakritikou a bylo to vše v pořadku.

Chcete výhodnější pojištění auta? Online povinné ručení nebo online havarijní
pojištění s 10% slevou.
Rychle, jednoduše, levněji. Standardní limity za lepší cenu.

http://ad-sc.tiscali.com/ADCLICK/CID=0002facd0000000000000000/SITE=CZ.TISCALI/AREA=NEWSLETTER.HOME/POS=L8

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq