Wine + MoneyS3 a HW klic
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-05-29 14:17:16 UTC
Ahoj,
podarilo se nekomu zprovozni ucetnictvi MoneyS3 pres wine i s podporou
HW klice? Bez HW klice, jako verze Start, mi ucto beha v pohode (aspon
se tak zatim tvari) ale HW klic na paralelnim portu nevidi. Mate nekdo
nejake zkusenosti? Zkousel jsem MoneyS3 instalovat i pres Cedega ktera
je soucasti MDV 2007.1 ale tam to zkoncilo hlaskou o neopravnenem
pristupu do pameti.

Dekuji

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina

--------------------------------------
- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -
--------------------------------------
------------- ISO-8859-2 -------------
--------------------------------------
---------- GSM +420737921313 ---------
--------------------------------------
------------ ICQ-70716410 ------------

Petr Macek
2007-05-29 15:05:43 UTC
S timto zkusenosti nemam, ale kdyz jsem mel jednou podezreni na
chybujici klic, poslal jsem jim ho zpet a dostal jsem zdarma USB klic.
Pokud by se Ti s USB pracovalo lepe, muzes to zkusit takhle

PM
# ---------------
# Petr Macek
# ***@kostax.cz
# icq: 87323239
# www.kostax.cz

# MySQL www client (PHP) ... try it!
# http://the.cz/mywwwatcher

Jirka
2007-05-29 16:09:22 UTC
Post by Petr Macek
S timto zkusenosti nemam, ale kdyz jsem mel jednou podezreni na
chybujici klic, poslal jsem jim ho zpet a dostal jsem zdarma USB klic.
Pokud by se Ti s USB pracovalo lepe, muzes to zkusit takhle
POZOR - pokud je mi znamo, tak Wine neumi USB!
--
Jirka