Pidgin, Kopete a seznam kontaktů na serveru (icq)
Petr Parolek
2007-07-26 08:23:25 UTC
To je blbost dělat autorizaci (mě tohle nikdy nedělalo ani ve win, přehazzuju icq 5.1 a qip i v v linuxu mi to naběhne Kopete i Pidgin v pohodě), zkus se znovu přihlásit! jsi vůbec online?

Datum: 26.07.2007 08:30
Předmět: Pidgin, Kopete a seznam kontaktů na serveru (icq)
Zdravím,
používal jsem Pidgin v Gnome a teď asi měsíc experimentuji s Kopete a KDE. Ani
za měsíc, jsem ani jednomu tedy na chuť nepřišel, tak sem se chtěl vrátit k
Pidginu (SoS 2.0.2 verze) a Gnome, jenže v pidginu mám všechny kontakty v
offline stavu s tím, že musím znovu požádat o autorizaci. Jde toto nějak
obejít? Přijde mi to jako pěkná pitomina po každé změně klienta aby to takhle
znásilňovalo kontakty na serveru. Když jsem zase naopak přecházel na kopete
tak to taky nebylo zrovna ok, ale neautorizované jsem měl jenom některé a
automaticky to navíc posílalo žádost o autorizaci...
Víte někdo proč to všecko a hlavně co s tím? Já sice těch svých hafo kontaktů
klidně nakonec ručně odautorizuju, ale takto budu zase od všech honit
autorizace několik týdnů a budou si o mě myslet, že jsem se zbláznil s tím
otravováním s tou autorizací. Používám ve zmíněných programech i Jabber a MSN
a tam se to nestává, tam mám kontakty nafurt, ale je fakt, že tam asi není
autorizace :-) Omlouvám, se, možná to sem nepatří, ale přci jen, používám
mandrivu 2007.1, tak snad se najde někdo se zkušenostmi kdo poradí.
Děkuji moc
Miloš Bíba
Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Bc. Miloš Bíba
2007-07-26 09:15:10 UTC
No já používám na win qip, mirandu a když spustím třeba gaima poprvé, typicky
z live distribuce, tak to potřebuje u poloviny lidí autorizace a teď mi to
kopete udelalo do te podoby, ze neni autorizovan vubec nikdo, pritom v
kopete, qip, mirande a cemkoliv autorizovani jsou. Tedy presneji, v kopete se
mi povedlo prejmenovat skupinu Prace na Firma a tím znova požaduje autorizaci
taky, od tech lidi ve skupině. Fakt nechapu kde je problem :-( Online jsem,
zprávy mi chodí a ostatní mě online vidí...