vlastní PPD soubor tiskárny
Bc. Miloš Bíba
2007-06-20 04:53:02 UTC
Zdravím,

mám opět problém. Nainstaloval jsem si driver tiskárny a podle návodu
změnil tiskové filtry, aby umožňovala to co ve windows. Jenže mandriva
mě ten soubor neustále mění na originál a já nenašel odkud, abych to
mohl smazat. Tuším, že mi to dělá mcc :-( Neměl by někdo nápad jek
zakázat tyhle změny, abych mohl tisknout ekonomicky, což takto nejde?

Mandriva Spring, soubor je /etc/cups/ppd/canonip1500.ppd

Děkuji moc.

Slavka Gallovicova
2007-06-20 10:01:15 UTC
Nie som odbornik, napisem svoje hlupe riesenie

jedine co ma napadlo bez nejakeho studovania manualov
je dat si do .bashrc prikaz

cp "meno zalozneho suboru niekde v HOME" "cesta k suboru ktory je stale prepisovany"

alebo to dat ako alias nejakeho prikazu, ktory pred tiskom pouzivate (napr. spustenie openoffice z konzoly)
takto sa subor znova vzdy opravi zo zalohy napr. pri kazdom spusteni konzoly

Je to ale hnusny a necisty boj o jeden subor s Mandrivou

Bc. Miloš Bíba
2007-06-20 14:30:56 UTC
Tak jsem se nakonec scriptu vyhnul, stacilo to co chci nastavit nastavit
rucne v tom ppd souboru a mcc jenom zkontrolovat, ze to vzalo na vedomi
:-D Takze pokud neco nezkousim zapsat pomoci mcc tak to soubor
nepremazava :-) Ale diky, stejne mi scripty asi cekaji :-)
František Bublík
2007-06-21 11:18:45 UTC
Zdravím,
pokud se vám to děje při startu systému, tak by možná pomohlo zakázat
detekci hardwaru ... skužba hardrake tusím ..
FB

Dne Wed, 20 Jun 2007 06:53:02 +0200 (CEST)
Post by Bc. Miloš Bíba
[...]
Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na
http://www.mandrake.cz/metafaq
--
František Bublík
***@volny.cz