Nokie symbian a Linux
Petr Hudeček
2007-06-11 07:34:03 UTC
Dobry den, chtel bych se zeptat jestli ma nekdo nejakou zkusenost se synchronizaci telefonu s operacnim systemem symbian. Koupil jsem si novy telefon Nokii E65(symbian S60 3rd) a potreboval bych ji synchronizovat s pocitacem na kterem bezi linux, kontakty, kalendar, ukol, ma nekdo nejakou zkusenost s nejakym softwarem? Dekuji za porpadnou pomoc.

balaz
2007-06-11 08:21:27 UTC
Dobry,
mne to islo podla tohto: