IBM TP T43 a wifi AR5212
mandrake.user
2006-11-15 14:40:52 UTC
Dobry den.
Stal jsem se uživatelem tohodle extra kousku a mám problém s wifi kartou.
Stáhnul jsem si ovladače madwifi-0.9.2 a provedl make a make install. Od té doby se
MDV2007 necuká že nemá ovladače, ale karta jede na ztlumený výkon.
Ani jsem nedocílil rozsvícení wifi kontrolky a v tom bude asi problém.

Řešil jste toto někdo?

Zdeněk Havlát

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Ivan Bibr
2006-11-15 23:59:34 UTC
Dobry den. Stal jsem se uŸivatelem tohodle extra kousku a mám problém
s wifi kartou. Stáhnul jsem si ovladaèe madwifi-0.9.2 a provedl make a
make install. Od té doby se MDV2007 necuká Ÿe nemá ovladaèe, ale karta
jede na ztlumený výkon. Ani jsem nedocílil rozsvícení wifi kontrolky a
v tom bude asi problém.
Øe¹il jste toto nìkdo?
Opravdu je to tato karta? Mám jeden z nejlevnìj¹ích modelù a je v nìm
ipw2200 (bez problémù) - a stejnì tak ji tam má pár mých známých. Nechce
se mi pøíli¹ vìøit, Ÿe by dali do stejných notebookù jinou wifinu, není
to acer, Ÿe...

S pozdravem

Ivan Bíbr
--
Mgr. Ivan Bíbr bibri (at) mandrivalinux.cz
http://www.mandrivalinux.cz
:wq
hafi
2006-11-16 08:45:29 UTC
Dobrý den.
Jeh to určitě tak. Nabízejí ho v atcomp viz:
ttp://www.atcomp.cz/zbozi/tp-t43-pm760-2-0-14-sxga-512-80-x300-dvd-r-bt-xpp/detail.aspx?p=z:86601

# lspci
0b:02.0 Ethernet controller: Atheros Communications, Inc. AR5212
802.11abg NIC (rev 01)

Jinak mimo mísu:
V MDV2007
Bez problémů funguje uspávání do ram i na disk (dá se nastavit na akci
při zavření víka)
- funkční tlačítka na jas, zapnutí lampičky a různé druhy uspávání
- bluetooth funguje, ale není možné se spárovat. Vždy to hodí chybu
autentizace i když jsem postupoval podle errat, kde je tato chyba
zmíněná. Při tom na jiným notebooku to podle errat chodilo bez problému.

Zdeněk Havlát
[...]
Opravdu je to tato karta? Mám jeden z nejlevnějších modelů a je v něm
ipw2200 (bez problémů) - a stejně tak ji tam má pár mých známých. Nechce
se mi příliš věřit, že by dali do stejných notebooků jinou wifinu, není
to acer, že...
S pozdravem
Ivan Bíbr
Ivan Bibr
2006-11-16 12:15:28 UTC
Post by hafi
Dobrý den.
[...]
Zkuste prohledat www.thinkwiki.org, lep¹í radu bohuŸel nemám.
Post by hafi
V MDV2007
Bez problémù funguje uspávání do ram i na disk (dá se nastavit na akci
pøi zavøení víka)
- funkèní tlaèítka na jas, zapnutí lampièky a rùzné druhy uspávání
- bluetooth funguje, ale není moŸné se spárovat. VŸdy to hodí chybu
autentizace i kdyŸ jsem postupoval podle errat, kde je tato chyba
zmínìná. Pøi tom na jiným notebooku to podle errat chodilo bez problému.
Zkuste smazat adresáø /var/lib/lib/bluetooth.

S pozdravem

Ivan Bíbr