.emf
frantisek
2006-11-20 12:05:31 UTC
Dobry den
Potrebuji otevrit vykres ulozeny ve formatu .emf - Na windows to jde
pomoci prohlizeni obrazku a faxu / na Mandrive nemuzu najit cim to otevrit
- windows na svem compu nemam. dekuji.
S pozdravem
--
František Hodinka

Jirka
2006-11-20 13:48:22 UTC
Post by frantisek
Dobry den
Potrebuji otevrit vykres ulozeny ve formatu .emf - Na windows to jde
pomoci prohlizeni obrazku a faxu / na Mandrive nemuzu najit cim to
otevrit - windows na svem compu nemam. dekuji.
*.emf by mel umet nacist napr. OpenOffice.org Draw
--
Jirka

Martin Kejík
2006-11-20 14:28:00 UTC
Post by Jirka
Post by frantisek
Dobry den
Potrebuji otevrit vykres ulozeny ve formatu .emf
*.emf by mel umet nacist napr. OpenOffice.org Draw
Nebo GIMP...
--
Martin Kejík(Kejda)
kejda(at)centrum(dot)cz
Jirka
2006-11-20 15:51:21 UTC
Post by Martin Kejík
Post by Jirka
Post by frantisek
Dobry den
Potrebuji otevrit vykres ulozeny ve formatu .emf
*.emf by mel umet nacist napr. OpenOffice.org Draw
Nebo GIMP...
GIMP ovsem (pokud to skutecne umi - neoveroval jsem) samozrejme coby
bitmapovy editor nedodrzi vektorovy charakter dokumentu, coz bych u
vykresu skoro automaticky ocekaval...
--
Jirka

frantisek
2006-11-21 06:16:09 UTC
Post by Martin Kejík
Post by Jirka
Post by frantisek
Dobry den
Potrebuji otevrit vykres ulozeny ve formatu .emf
*.emf by mel umet nacist napr. OpenOffice.org Draw
Nebo GIMP...
Zkousel jsem obe moznosti:
1.OpenOffice.org Draw nacetl pres 500 stran textu.
2. GIMP hlasi ze nezna tento format
nevim ale jestli nedelam neco spatne ja.
Doplneni: takto mi chodi cast vykresu z Ruska odesilatel uvadi prilohu
.emf ja ale vidim u sebe .eml
Nechci zatezovat provoz konference prilohou 1,9MB pokud by ale nekdo chtel
videt zminovany soubor primo rad jej zaslu.
Dekuji!
--
František Hodinka

Pavel 'TIGER' Růžička
2006-11-21 08:41:59 UTC
No a neni ta priloha dalsi email, ve kterem muze byt schovan tento
soubor ??? Koncovka .eml a .emf je velky rozdil. No a pokud mate
schranku na seznamu, muze to byt velky problem .... kdyz odesilam .odt
prijemce to obdrzi jako .txt a pouhe prejmenovani nepomaha, dokument je
nabouran a zadny program si s nim nevi rady. Proto doporucuji format
.zip ten jim funguje spolehlive.

S pozdravem Pavel Ruzicka
Post by frantisek
Post by Martin Kejík
Post by Jirka
Post by frantisek
[...]
Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na
http://www.mandrake.cz/metafaq
frantisek
2006-11-21 09:53:32 UTC
Jde skutecne o prilohu mailu. Chyba vznikla asi pritom, kdyz kolegine
zminenou prilohu ukladala. Pote co jsem si cely email preposlal od ni pres
el.postu jde mi popisovana priloha otevrit pomoci OpenOffice.org Draw :) .
Pres GIMP se otevreni nezdarilo.
Dekuji vsem za pomoc!
S Pozdravem
František Hodinka