Pripojeni k internetu pres bluetooth a Nokia6230i
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-05-29 15:03:31 UTC
Ahoj,
mam potize s pripojenim k internetu pomoci mobilu Nokia6230i pres
bluetooth. V MDV 2006.0 slapalo vsechno v pohode. Pak jsem nainstaloval
(zadny update) MDV 2007.0 a tam se mi uz pripojeni k internetu nepovedlo
zprovoznit. Kdyz spustim kppp z konzole a kliknu na Pripojit, vypise se mi:

Opener: recieved OpenLock
Opener: recieved OpenDevice
Neopravneny pristup do pameti (SIGSEGV)

a kppp "zbuchne". Telefon mezi tim ohlasi ze se spojil s notebookem.
Snazil jsem se najit neco v messages ale tam neni vubec nic co by se
vztahovalo ke kppp. Pak jsem provedl znova instalaci MDV 2007.1 ale
vysledek je ten samy :-( Muzete mi prosim poradit co s tim, pripadne kde
ma kppp svoje logy?

Dekuji

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina

--------------------------------------
- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -
--------------------------------------
------------- ISO-8859-2 -------------
--------------------------------------
---------- GSM +420737921313 ---------
--------------------------------------
------------ ICQ-70716410 ------------

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Vít Baloun
2007-05-29 15:55:46 UTC
Post by Pepa 'JoLa' Lacina
mam potize s pripojenim k internetu pomoci mobilu Nokia6230i pres
Chtělo by to víc informací - když spustíte rfcomm, funguje? Existuje modemové
zařízení? Je ten telefon spárovaný? S wvdial to taky nefunguje? Totiž těžko
říct, jestli je to chyba v kppp.
--
S pozdravem
Vít Baloun

1GdGZZ

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-05-29 17:07:30 UTC
Post by Vít Baloun
Post by Pepa 'JoLa' Lacina
[...]
rfcomm vypise:
rfcomm0: adresuTelefonu channel 1 clean

modemove zarizeni existuje /dev/modem, je to link na /dev/rfcomm0

telefon je sparovany, muzu kopirovat sobory mezi pocitacem a telefonem

wvdial jsem nezkousel ale pokud neco fungovalo v 2006.0 a v 2007.0 uz
ne, tak chybka nekde bude. To ze muze byt mezi zidli a klavesnici
nevylucuji, jenom mi neni jasne kde delam tu chybu kdyz postupy jsou
stale stejne. To ze by to chtelo vice informaci vim take a proto jsem se
ptal jestli existuje log pro kppp kde bych se mohl dozvedet vice.

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina

Pepa 'JoLa' Lacina
2007-05-30 20:30:05 UTC
Tak chyba byla mezi klavesnici a zidli. Kde, to jsem neobjevil :-(
Pokusil jsem se nakonfigurovat bluetooth pripojeni k internetu u
stolniho pocitace s USB bt adapterem. Rozjelo se to hned na prvni pokus.
Tak jsem soubor /home/uzivatel/.kde/share/config/kppprc nakopiroval do
NTB na stejne misto a slape to. Jsou veci mezi nebem a zemi...

JoLa