MDV 2007 par problemu
Petr Chromec
2007-05-08 15:32:36 UTC
Zdravim.

Ackoliv mam mplayer komplet ses skins i gui, v nabice se mi nezobrazuje
a ani s gui nejede spustit.

Po kliknuti na odhlasit se se mi nebidne jen Ukoncit soucasnou relaci.
Musim to resit tak ze mam na desce ikony pro halt a reboot zvlast.

V LinDvd mi posunuje obraz, vytvari zelene duchy atd..

Muzete mi nekdo poradit?

Dik, PeTTr

Zdenek Mazanec
2007-05-08 16:49:25 UTC
Post by Petr Chromec
[...]
Nemuzeme. Nenapsal jste zadne relevantni informace.
Mate novou instalaci nebo upgrade? Fungovalo to nekdy? Jake ovladace
pouzivate? Kde jste vzal kodeky?
Nemenil jste grafickou kartu?
--
Zdenek Mazanec