Mandriva 2007, UTF a jina kodovani na jinych pocitacich
Radek Svítil
2006-12-06 06:46:13 UTC
Zdravim,

mam mozna hloupy dotaz. Pokud provedu cistou instalaci MDV 2007 (tj. ne
upgrade, nezachovam ani oddil /home) a ponecham defaultni kodovani UTF
(jazyk pochopitelne cestina), tak bych predpokladam nemel mit zadne
problemy s kodovanim na dotycnem pocitaci. Lec: mohou nastat nejake
problemy s prohlizenim adresaru na jinych pocitacu (kde jsou jednak
windows 2000, druhak mdv 2006 v kodovani iso8859-2)? Domnivam se, ze
pokud pujde o primountovane adresare odjinud, tak by to melo byt
resitelne nejakymi parametry, ale co kdyz budu jen brousit po siti
pomoci krusaderu a smb:/?

Radek

Ivan Bibr
2006-12-08 11:47:59 UTC
Post by Radek Svítil
[...]
Dobrý den,

myslím si, Ÿe kdyŸ budete mít UTF-8, tak problémy nenastanou a
pøekóduje se to "samo". Naopak to je to trochu hor¹í, s tím nìjaké
neslavné zku¹enosti mám. KaŸdopádnì dejte vìdìt, jak jste dopadl, to asi
bude zajímat více lidí.

S pozdravem

Ivan Bíbr
--
Mgr. Ivan Bíbr bibri (at) mandrivalinux.cz
http://www.mandrivalinux.cz
:wq
Radek Svítil
2006-12-29 22:24:44 UTC
Post by Ivan Bibr
Post by Radek Svítil
[...]
myslím si, že když budete mít UTF-8, tak problémy nenastanou a
překóduje se to "samo". Naopak to je to trochu horší, s tím nějaké
neslavné zkušenosti mám. Každopádně dejte vědět, jak jste dopadl, to asi
bude zajímat více lidí.
S pozdravem
Ivan Bíbr
Tak zatim mohu predbezne a nezavazne prohlasit, ze se zda, ze se to v
krusaderu i konqueroru skutecne "prekoduje samo". Aspon jsem na zadny
problem nenarazil, ovsem nemel jsem cas to nejak sahodlouze testovat.
Nezkousel jsem take zatim zadne adresare vytvaret, kopirovat apod.

Zdravi
Radek Svitil

Leszek Madzia
2006-12-30 07:36:19 UTC
Zdravím,
taky jsem instaloval MD 2007 PowerPack na čistý PC a nechal jsem
přednastavené kodování. Jediný problém s češtinou, který jsem prozazím našel
je v popisu přípojného bodu při nastavování sítí.

L. Madzia
[...]
-
Post by Radek Svítil
Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na
http://www.mandrake.cz/metafaq
Post by Radek Svítil
http://www.nod32.cz