Virtuální tiskárna PDF?
"Bc." Miloš Bíba
2007-09-19 16:26:49 UTC
Zdravím,

mám možná blbý dotaz. Jde nějak v Mandrivě vytvořit virtuální PDF
tiskárna? Přeci jen ne všechny aplikace mají export do pdf a občas by se
to moc hodilo. Všimnul jsem se, že možné to je, protože náhledy aplikací
mají příponu PDF jen jsem nenašel jak se k nim dostat příp. jak je
uložit.

2007 spring, gnome...

Děkuji

Miloš Bíba

k***@centrum.cz
2007-09-19 10:39:02 UTC
DD,

nejaky PDF generetor je kdispozici napr. v sambe. Zkusil bych se podivat na nej.
--
S pozdravem

Pavel Wilczek
Project Manager
Net Office Group

Petr Voralek
2007-09-19 11:41:29 UTC
Post by "Bc." Miloš Bíba
mám možná blbý dotaz. Jde nějak v Mandrivě vytvořit virtuální PDF
tiskárna? Přeci jen ne všechny aplikace mají export do pdf a občas by se
Jedna z možností je již zmíněná samba, já to zase řeším pomocí
imaginární tiskárny v CUPS...
--
Petr Voralek (icq:24229288 jabber:***@jabber.cz)

... To err is human and stupid.
Vít Baloun
2007-09-19 13:15:21 UTC
Post by "Bc." Miloš Bíba
mám možná blbý dotaz. Jde nějak v Mandrivě vytvořit virtuální PDF
tiskárna? Přeci jen ne všechny aplikace mají export do pdf a občas by se
ano, jde - přes cups (sambu - pokud chcete tisknout i z okolních windowsů) a
ghostscript pokud vím. Zkuste doinstalovat a uvidíte, například v KDE když
mrknete potom do "nastavení tisku", tak by se Vám tam měla objevit položka
tisknout do souboru PDF. Doporučuji pečlivě vyzkoušet, protože GS s Acrobat
Distillerem plně kompatibilní není, pokud potřebujete tzv. profesionální
řešení, tak můžete narazit. Osobně mi to ale vrásky nedělá a používám to už
několik let (od MDK 8.2, pokud si vzpomínám) k plné spokojenosti.
S pozdrav
Pavel Reznicek
2007-09-26 20:25:19 UTC
Post by Vít Baloun
Post by "Bc." Miloš Bíba
[...]
Zajímavé. Nevíte, jak správně nainstallovat ovladač pro tu sambovou
virtuální tiskárnu ($pdf-gen) do Woken připojených k síti? Zkoušel jsem
např. nějaký postscriptový HP LaserJet, ale nic to nevyprodukovalo.
Nebo, kdyby to něco vyprodukovalo, nevíte, kde najdu výsledné soubory?
Díky moc.

Pavel Řezníček

"Bc." Miloš Bíba
2007-09-20 12:26:45 UTC
Děkuji,

sypu si popel na hlavu, neumím koukat, každá aplikace v gnome má v
dialogu tisku položku Print to File, čili, měl jsem si to napřed
vyzkoušet :D V kde je to myslím i počesku, to jsem věděl, myslel, jsem
si, že v gnome to není :)

Ještě jednou děkuji

Miloš Bíba