Samovolny restart
fermion
2007-03-28 09:19:21 UTC
Zdravim konferenciu,

Asi pred tyzdnom sa mi samovolne restaroval pocitac na ktorom bezi MDV
2007 64 bit. Dovtedy system bezal bezproblemovo cca mesiac v kuse, no
odvtedy sa mi to restartuje stale dookola asi 1x denne. Nie je mi zname
zeby som uskucnil nejake vyznamen zasahy, v logoch som nic mimoriadne
nenasiel (mozno neviem hladat). Takze jedine co ma napadlo je ze ide bud
o prehrievanie, alebo nejaku inu HW chybu.
Ake nastroje na scan systemu mi doporucujete? Existuju nejake nastroje
ktore preveria HW? Dakuejem za nasmerovanie kamkolvek.

F.

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Jirka
2007-03-28 09:57:29 UTC
Post by fermion
[...]
Nechte tam dlouhodobe bezet treba Memtest, je bud k nalezeni na webu,
nebo byva primo soucasti ruznych linuxovych instalacnich ci live CD/DVD.
Ten Vam proveri prinejmensim motherboard, procesor, pamet a grafickou kartu.

Dale existuje zalezitost jmenem StressLinux (hledejte) a urcite mnohe dalsi.

Jak to je s kompatibilitou vyse uvedenych veci vuci 64bit stroji, to
netusim - ale urcite se to da zjistit.
--
Jirka

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq