nejde aktualizace MDV 2006 z mandrivauser.cz
Zdenek
2006-11-15 13:40:05 UTC
Nejde aktualizace MANDRIVA LINUX FREE 2006.0 z mandrivauser.cz. Po
stažení "hdlist.cz" to vyhodí fatální chybu. Nevíte někdo kde je chyba?

synteza: media_info/hdlist.cz

Dík

Zdenek Mazanec
2006-11-15 17:41:42 UTC
Post by Zdenek
Nejde aktualizace MANDRIVA LINUX FREE 2006.0 z mandrivauser.cz. Po
staŸení "hdlist.cz" to vyhodí fatální chybu. Nevíte nìkdo kde je chyba?
ftp://mandrivauser.cz/Mandrivalinux/official/updates/2006.0/main_updates
synteza: media_info/hdlist.cz
To nevim, z tohoto zdroje jsem aktualizoval naposledy dneska kolem poledne. Ma
jeste nekdod alsi tento problem?
--
Zdenek Mazanec
http://mandrivauser.cz
Ondrej Kuzel
2006-11-16 05:42:25 UTC
Dobry den, take mam problem s aktualizaci:

# urpmi.update --update --limit-rate 65536
zpracovávám soubor syntézy [/var/lib/urpmi/synthesis.hdlist.main.cz]
testuji MD5SUM soubor
načítám zdrojový hdlist (nebo soubor se syntézou) pro "update"...

ftp://mandrake.contactel.cz/Mandrivalinux/official/updates/2006.0/main_updates/media_info/hdlist.cz
počítám součet md5 získaného zdrojového souboru hdlist (nebo souboru se
syntézou)
...retrieving failed: nerovnají se součty md5
načítání zdrojového souboru hdlist (nebo souboru se syntézou) selhalo
nebyl nalezen soubor hdlist pro zdroj "update"

frantisek
2006-11-16 07:13:48 UTC
Aktualizaci jsem z vyse uvedeneho zdroje zkousel vcera a vzdy to skoncilo
fatalni chybou. Celkem 3 pokusy. Predtim jsem problemy nemel.

Frantisek Hodinka

František Hodinka
tel.: 605 235 155

Milan Hlavín
2006-11-16 07:34:58 UTC

Lubor Kacian
2006-11-16 17:06:40 UTC
Post by frantisek
Aktualizaci jsem z vyse uvedeneho zdroje zkousel vcera a vzdy to
skoncilo fatalni chybou. Celkem 3 pokusy. Predtim jsem problemy nemel.
Dnes popoludni cca na 3 strojoch, uplne bez problemov.
--
Lubor Kacian

Lubor Kacian
2006-11-16 20:24:41 UTC
Post by Lubor Kacian
Post by frantisek
Aktualizaci jsem z vyse uvedeneho zdroje zkousel vcera a vzdy to
skoncilo fatalni chybou. Celkem 3 pokusy. Predtim jsem problemy nemel.
Dnes popoludni cca na 3 strojoch, uplne bez problemov.
Tak sa opravujem. Fungovala aktualizacia na 2007 , a nie na 2006 - tu som
neskusal.
Ospravedlnujem sa za zavadzanie.
--
Lubor Kacian

Zdenek
2006-11-16 18:27:25 UTC

Zdenek Mazanec
2006-11-16 20:25:55 UTC
Post by Zdenek
nesouhlasí výtah zprávy MD5 souboru
ftp://mandrivauser.cz/Mandrivalinux/official/updates/2006.0/main_updates/me
dia_info/hdlist.cz
Zøejmì staèí, kdyŸ správce mandrivauser.cz znovu nahraje nezmìnìný
soubor hdlist.cz.
No, hdlist je synchronizuje kazdou hodinu primo s primarnim mandrivackym
serverem, i kdyz ho manulane zmenim, tak se stejne behem hodiny zase vrati do
originalniho stavu.
Jinak jsem zkousel aktualizovat pred chvili a zadny problem mi urpmi
nenahlasilo.
Mam ale jiny problem a to s instalaci 64 bit verze a to proti vsem zdrojum z
cech a prilehlych zemi. Je tu nekdo, kdo v posledni dobe uspesne nainstaloval
x86_64 2007.0 pres ftp?
Mandriva mi totiz tvrdi, ze zadny problem nemaji, me se ale nechce verit, ze
by problem byl zpusobem mym zelezem (notabene kdyz z dvd mi to tam "naleze"
naprosto bez problemu.
--
Zdenek Mazanec
http://mandrivauser.cz