Sendmail a mailq
ghost
2007-08-06 18:24:12 UTC
Dobry den,

mam sendmail a mel jsem urcite problemy s DNS, konektivitou na internet
apod.. Nyni mam v mailq asi 21 polozek, ktere jsou "deferred"
Poradil byste nekdo na to, jak je postouchnout, aby dorazily do schranek?

l76DQE16025233 1576 Mon Aug 6 15:30 <***@xxx.cz>
(host map: lookup (xxx.cz): deferred)
<yxyxy.raz-dva.cz>

dekuji :)

Honza Duchan

Petr Macek
2007-08-06 19:49:09 UTC
nesedim ted u linuxu, ale jestli si dobre pamatuju, je to
sendmail -q

Me FreeBSD rika:
-q[time]
Process saved messages in the queue at given intervals.
If time is omitted, process the queue once.

a myslim, ze to bude stejne i v tomto pripade.

Pokud mas ve vnitrni siti nejakeho dalsiho postaka a ten sendmail by to
mel jen predavat dovnitr, tak resenim by mohlo byt na tom vnitrnim
postakovi:
telnet vnejsi_postak 25
ehlo vnitrni_postak.domena.cz
etrn domena.cz
quit

PM
# ---------------
# Petr Macek
# ***@kostax.cz
# icq: 87323239
# www.kostax.cz

# MySQL www client (PHP) ... try it!
# http://the.cz/mywwwatcher

Vít Baloun
2007-08-07 08:22:17 UTC
Anebo v houževnatém případě:
#sendmail -qf
Process saved messages in the queue once and do not fork(), but run in the
foreground.

A pokud máte problémy s DNS a máte možnost smarthosta, tak to dočasně řešte
přes něj, tam to není na DNS nesrovnalosti citlivé.
--
S pozdravem
Vít Baloun

1GdGZZ
Post by ghost
[...]
-- Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na
http://www.mandrake.cz/metafaq