2007.1 x86_64 - nejsou balicky obsazene v i586
Jan Vrana
2007-06-06 07:51:05 UTC
Krasny den,

na jeden server tu instaluji mandrivu 2007.1 zvolena architektura je
x86_64.
Narazil jsem na problem ze 64bit verze neobsahuje nektere balicky z i586
verze.
napr: libsasl2-plug-login nebo libxorg-x11-devel

napada mne ze bych mohl pripojit zdroj pro i586 arch. a urpmi by si pak
mohlo zvolyt v pripade ze ma k dispozici 64bit balicek a v pripade ze ho
nenalezne pouzije i586.

Chci si overit zda je tato moje domnenka spravna. Protoze se mi moc
nepozdava
toto mixovani architektur.

S pozdravem Jan Vrana

honzarezna
2007-06-09 18:33:55 UTC
Dobrý den, obávám se, že to není dobrý nápad. Nejsem 64bit positivní,
ale co jsem kde vyčetl, knihovny mají taky jakési 64bit rozšíření (možná
právě HLAVNĚ knihovny). Snad mě někdo znalejší doplní.
--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.17-5mdv #1 SMP i686 AMD Athlon(tm) 2250MHz GNU/Linux