Instalace z FTP
LaugherKV
2007-05-28 18:26:38 UTC
Dobrý den,

prosím o radu. Pokouším se nainstalovat Mandriva Linux 2007.1
online z FTP zdrojů. ISO boot jsem si stahnul a vypálil, detekce síťové
karty proběhla v pořádku. Problem je ale s nastavením připojení k
Internetu. Používám připojení od spolčnosti O2 typ ADSL. Ethernetový
modem Edimax AR-7064+B. Jde o to jak nastavit síťové rozhraní. Musím
nastavit modem na nějakém funkčním, běžícím compu? Do ted používám USB
modem WELL ASU 8000, který se mi bohužel nepovedlo pod Mandrivou
rozchodit. Jak pak mám nastavit síťové rozhraní při instalaci z FTP?
Nikde na konferencích o Linuxu jsem nic nenašel. Instalaci z FTP se mi
povedlo uskutečnit na jiném počítači a jiném typu (WiFi) připojení kde
jsem měl pevnou IP, Net mask, branu a DNS. Děkuji za každou radu.
Roman

t***@advokati.biz
2007-05-28 18:43:01 UTC
Post by LaugherKV
[...]
obavam se, že se na něj potřebujete nějak přes webove rozhrani připojit
a říct mu, že má poslat do login:O2 a heslo: O2.
--
Daniel Hrbac
***@advokati.biz

Zdenek Mazanec
2007-05-28 18:54:17 UTC
modem Edimax AR-7064+B. Jde o to jak nastavit sí»ové rozhraní. Musím
nastavit modem na nìjakém funkèním, bìŸícím compu? Do ted pouŸívám USB
Ano. Ve vasem pripade pouzijte nejake liveCD, v ramci ftp instalace to
nastavit nejde.
modem WELL ASU 8000, který se mi bohuŸel nepovedlo pod Mandrivou
rozchodit. Jak pak mám nastavit sí»ové rozhraní pøi instalaci z FTP?
Predpokladam, ze na tom modemu muze bezet dhcp a ze umi natovat. Pak je to
jednoduche, nechce si pridelit adresu via dhcp a dal to nereste.
Paklize dhcp a nat neumi, bude to slozitejsi.

na http://www.mandrake.cz/metafaq
--
Zdenek Mazanec