OT (mozna): Lenovo a predinstalovany OS
slime linux
2007-09-13 09:35:36 UTC
Zdravím,

toto je z klubových stránek:

Lenovo poll - vote for Mandriva!
Napsal awilliamson , Středa, září 12
2007 @ 06:07:38 CEST
cs
How would you like to be able to buy a new Lenovo system with Mandriva
pre-installed? If that sounds good, head over to Lenovo's Linux
distribution poll and vote for Mandriva now.

Tak kdo muze (a chce) hlasujte pro moji oblibenou distribuci :-)))

CZ_Slime

slime linux

Pavel 'TIGER' Růžička

Tomáš Prošek
2007-09-13 19:22:18 UTC
Tak odhlasováno...
Koukám, že Ubuntu je nějak v akci...
Ale nejlepší je stejně ta volba Windows98...

Tom
Post by slime linux
Sorry, jestě odkaz .... spatnej den ... a levý ruce ....
http://lenovoblogs.com/insidethebox/?p=98
CZ_Slime
Zdravím,
Michal Štefek
2007-09-17 15:26:36 UTC
Neporadí mi někdo.

Mám tady Mandriva 2007.1 free
cdma od O2
podle všech konferencí to chodí bez problému
já se s tím trápím už druhý den a jediné co mi běží je, že když dám přes
KPPP připojit, tak mi zabliká modem, proběhne protokol, který se tváří
jako že je vše ok, ve statisikách naběhne přijato 64b a odesláno 103b a
tím to celé "zdechne". Modem se tváří jako připojený v ifconfig jsou
podle mě zmatený IP adresy (přidělováno dinamicky IP 10.166.32.255, brán
10.164.3.42 - a tak nějak podobně, pokaždé jinak.) Na O2 mi řekli ať
vyzkouším na woknech, že linux nepodporujou.

Pravda je, že jsem s LINUXEM věčnej začátečník - takže mě může něco
někde chybět, ale prostě to nevidím.

Zařízení které mi to detekuje a na kterém to jede je DEV/usb/tts/0 - to
je jediná věc o které nejsem přesvědčen je přesně tak jak má být.

za jakýkoliv podmět předem díky.

Michal Štefek

tonda bernhardt
2007-09-17 17:32:25 UTC
Michale, mrknul bych se přes web rozhraní na nastavení toho modemu -
jestli on vidí providera a jestli je skutečně nastaven jako DHCP server
a s jakým rozsahem adres.
tonda
Michal Štefek
2007-09-18 11:23:22 UTC
Díky za podmět, nakonec to byla "hádka" modem - firewall. Po krátké
drsné domluvě oběma zůčastněným se to rozběhalo. :-))

ješte jednou díky

michal
.