jpilot-synchronizace
Franta
2006-11-05 19:56:38 UTC
Dobrý den,
nefunguje mi synchronizace s Palmem m515. Používám Jpilot, ale nefunguje ani
kpilot. Když stisknu hotsync na Palmu, tak se mi objeví v usbview informace o
palmu, ale kpilot není schopen nic detekovat. V Jpilotu mám
nastaveno /dev/pilot a ani ťuk. Hledal jsem na netu, ale nic. Používám Mdv
2007. V předchozí verzi mi to chodilo, tak kdyby jste měl někdo tip budu
vděčný.
Franta

tom pazak
2006-11-08 00:56:20 UTC
zdravim,

od t-mobile, usbview mi ho krasne najde a zarizeni /dev/ttyUSB0 existuje
(vsechny potrebny moduly'sou zavedeny),
ale zadny program s nim nekomunikuje a pri pouziti nove polozky v
mandriva cc: "pripojeni pres UMTS, CDMA, nebo co" mi system hrde
ohlasi, ze zadne takove zarizeni nema. Trapil'sem se s tim cely weekend
a skutek utek, neprosla ani rucni konfigurace ifcfg-ppp0 ani minikom.
v logu nic neni - vsecko vyhnije na timeoutu, vypadato, ze usbserial,
nebo co vytvori zarizeni, ale s tim uz se pak neda komunikovat.
navic ja osobne mam jeste problem s tim, ze modem nejde vypnout,
kdyz ho vypnu, tak se okamzite znovu zapne, tohle v 2006.0 nedelal.

kapituloval'sem, downgradoval zpet, takze bohuzel nemam kde zatim
delat dalsi pokusy. Planuju to vyzkouset jeste na jinem stroji, ale
kdovikdynajduchvilku :-? a to bych se tak rad 2006.0pp zbavil.

tom
l***@gmail.cz
2006-11-15 17:02:06 UTC
Mandriva 2007 mě v tomto ohledu též potrápila. Je nutné přidat např.
do rc.modules řádek: „modprobe visor vendor=0x54c product=0x66“.
Franta
2006-11-19 13:55:11 UTC
Tak jsem to vyřešil. V aplikaci Jpilot položka nastavení/seriový port jsem
místo /dev/pilot napsal usb: a synchronizace začala fungovat.
Snad to někomu pomůže.
Franta
Post by tom pazak
zdravim,
tohle vypada na nejaky obecnejsi problem. pouzivam IPW 3G modem
Post by Franta
[...]
-- Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na
http://www.mandrake.cz/metafaq