připojení cdrom
Franta
2007-04-20 23:07:37 UTC
Zdravím,
právě jsem aktualizoval z 2007.0 na 2007.1 a chtěl a chtěl stáhnout nové
updaty, ale nepodařilo se. DVD ze kterého jsem aktualizoval se připojilo
do /media/2007S-Free-i586-DVD/*** ale ve zdrojích bylo
nastaveno /media/cdrom/***.
Dá se to nějak vypnout?
Díky Franta

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Petr Voralek
2007-04-21 05:53:56 UTC
Post by Franta
[...]
Dá se to jednoduše přepsat v urpmi.cfg...
BTW: pokud máte dost místa na harddisku, tak doporučuju si udělat image
DVD a mountovat ho přes loopback. Je to mnohem pohodlnější, než hledat
médium po všech čertech v ten nejnevhodnější moment (net chcípl a Vy
zrovna nutně potřebujete cosi nainstalovat). Praktikuju to tak ke své
plné spokojenosti na notebooku i na desktopech (je to velmi nakažlivé).
--
Petr Voralek (icq:24229288 jabber:***@jabber.cz)

... If you can, help others. If you can't, at least don't hurt others.
(the Dalai Lama)
Petr Voralek
2007-04-21 06:01:53 UTC
Post by Franta
právě jsem aktualizoval z 2007.0 na 2007.1 a chtěl a chtěl stáhnout nové
updaty, ale nepodařilo se. DVD ze kterého jsem aktualizoval se připojilo
...a v urpmi.cfg (nebo přes klikací MCC) si také zkontrolujte
správnost URL update zdrojů. Co přesně myslíte tím "nepodařilo se"?
--
Petr Voralek (icq:24229288 jabber:***@jabber.cz)

... Today's "politically correct" = yesterday's McCarthyism.
Petr Hlávka
2007-04-21 08:06:03 UTC
Dobry den,

muzete zkusit upravit cestu ke zdrojum v Ovladacim centru, nebo
pripojit dvd do jineho umisteni

mount --bind /media/2007S-Free-i586-DVD /media/cdrom
(pripadne ln -s /media/2007S-Free-i586-DVD /media/cdrom)

S pozdravem Petr Hlavka.
Franta
2007-04-21 12:36:46 UTC
Vyřešil jsem to v Ovládacím centru, to funguje, ale mám nainstalovaný
DVDShrink pod wine a ten to nezvládá.
Proto bych to připojování cdromů raději měl původní, jak bylo ve verzi 2007.0.

Díky Franta