thunderbird nerozezná spam
Zdenek
2007-04-16 08:54:40 UTC
Zdravím,
v distribuci MDV 2007.0 mi thunderbird verze 1.5.0.10 nerozezná žádný
spam. Mám nainstalován doplněk ČEŠTINU a ENIGMAIL. Pokud si stáhnu
thunderbird z www.czilla.cz, rozbalím ho do /usr/share/thunderbird/
tak všechno funguje tak jak má, spamy filtruje bezvadně. Ovšem zbavím
se tím možností automatické aktualizace a musím je hlídat sám. Má
někdo lepší řešení?

Zdeněk

Robert Otrekal
2007-04-16 11:09:04 UTC
Zdenek
2007-04-17 07:25:49 UTC
Ale právě bezpečnost je u mne na prvním místě. Tedy po zkopírování
THUNERBIRDu do /usr/share/thunderbird/ jako ROOT, odhlášení,
přihlášení jako bežný uživatel můžu normálně a hlavně bezpečně
pracovat. Případný záškodnický kód by potřeboval práva ROOTa. Práce
jako ROOT je z bezpečnostního hlediska honá odchovance WINDOWS (tedy
naprosto nepřípustná) a zkopírování do domovského adresáře taky pro
běžnou práci není bezpečné. Ideální by bylo, kdyby MANDRIVA měla v
aktualizacích plně funkční, nejnovější a počeštěné THUNDERBIRD i
FIREFOX. Ale to z mně neznámých důvodů není.

Zdenek
Zdravim,
myslim, ze uz aj thunderbird rovnako ako firefox uz vie automaticky
instalovat aktualizacie (aj rozsireni) preto je mozne ho pouzivat
standardne z /usr/share/thunderbird. Samozrejme ho treba spustit ako
root, pripadne ak si ho rozbalite do domovskeho adresara a zmenite
vlastnika na tohto uzivatela, nie je problem s instalaciou aktualizacii
(bezpecnost je uz potom trochu inde).
Robert
c***@volny.cz
2007-04-16 17:47:29 UTC
Cau.

Tak uz sem to nasel:

http://mandrake.zstenis.org/download.htm

Mam to naistalene a v pohode.

PeTTr

c***@volny.cz
2007-04-16 17:38:35 UTC
Cau.

Pres urpme odistaluj jak firefox tak thunderbird a preistaluj je novejma.
Sem ted mimo domov tak ti nereknu presnou url, snad ti nekdo poradi
kde to roste.

PeTTr

Zdenek
2007-04-17 07:06:58 UTC
Bohužel tam nejsou nejnovější aktualizace, tedy dnes aktuální 17.4. 2007
Thunderbird 1.5.0.10 a FIREFOX 2.0.0.3.

Zdenek.
Cau.
krejci
2007-04-17 10:11:19 UTC
Post by Zdenek
Bohužel tam nejsou nejnovější aktualizace, tedy dnes aktuální 17.4. 2007
Thunderbird 1.5.0.10 a FIREFOX 2.0.0.3.
Do konce tohoto týdne již konečně budou obě aplikace ve svých posledních verzích.
JardaK.
Post by Zdenek
Cau.