Pridani zdroje
Petr Chromec
2007-05-06 07:40:06 UTC
Zdarvim.

Nasel sem tenhle mirror ale desne se placam v jeho pridani do zdroju.
Muzete mi prosim poradit?? Melo by to vypadat takhle nejak ale neni to
ono. Dik za nakopnuti.

urpmi.addmedia XXX
ftp://mirror.linux.org.mt/mirror/mandrakelinux/official/2007.0/i586/media/contrib/backports/
../base/hdlist.cz

PeTTr

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Zdenek Mazanec
2007-05-06 08:06:44 UTC
Post by Petr Chromec
[...]
Dejte jenom urpmi.addmedia XXX
ftp://mirror.linux.org.mt/mirror/mandrakelinux/official/2007.0/i586/media/contrib/backports/

Syntezu si najde sam.
Nicmene, urcite vite, co delate? Tenhle zdroj (contrib/backports) bych zrovna
moc nedoporucoval.
Zdenek Mazanec
Petr Chromec
2007-05-06 08:58:22 UTC
Diky. Cely problem zacal u mplayeru. Nejde mi spusti s gui ikdyz je
naistalovane vsechno co chce. Tak sem ho odinstalil a pri instalaci to
chtelo jeste vdr....blabla neco ale nenaslo ho to na oficialni zdroji.
Proto sem to hledal jina a tady to nasel. Proto sem to pridaval. I tak
ale mplayer porad neni v hlavni nabidce --> Multimedia --> Video.

Proc ho nedoporucujete??

PeTTr
honzarezna
2007-05-06 19:44:02 UTC
Tak nevím, jestli mi něco ušlo od dopoledních hodin, ale ten zdroj vůbec
nefunguje a vůbec všechny odkazy, které mi Google vyhodí na tuto
maltskou odrůdu linux.org... Není v tom ten problém?
Post by Zdenek Mazanec
Post by Petr Chromec
[...]
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.17-5mdv #1 SMP i686 AMD Athlon(tm) 2250MHz GNU/Linux

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Petr Chromec