MDV 2007.1 - evolution, exchange a kalendar
k***@jola.cz
2007-05-21 07:09:31 UTC
Ahoj tucnaci :-),
mam drobny problem s evolution z MDV 2007.1 a jeho komunikaci s exchange
2003 a kalendarem. Kalendar i Ukoly jsou odskrtnute a kdyz je chci
povolit, hodi to nasledujici hlasku:

Chyba na exchange://uzivatel;auth=***@exchange.domena.cz/:
Could not find the calendar

Puvodne jsem mel MDV 2007.0 CZ (QCM) a v patek jsem provedl update na MDV
2007.1 CZ (QCM)

Netusite kde muze byt problem? Evolution z MDV 2007.0 fungoval v poradku.

Predem dekuji za odpovedi

Pepa 'JoLa' Lacina

k***@jola.cz
2007-05-21 09:56:32 UTC
Tak vyreseno. Mel jsem spatne nastavenou URL na exchange. Staremu
evolution nevadilo https://exchange.domena.cz/exchange/uzivatel ale nove
verzi z MDV 2007.1 to vadi a resenim je zrusit jmeno uzivatele na konci
adresy, tudiz spravne je to https://exchange.domena.cz/exchange

JoLa
Post by k***@jola.cz
[...]
Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na
http://www.mandrake.cz/metafaq