Chyba: KLauncher
mandrake.user
2007-03-21 14:28:46 UTC
Dobry den.
Často se mě při spouštění aplikácí objeví chybové okno: " Nebylo možné se připojit k programu KLauncher přes DCOP".
Musím to řešit shozením X a novým načtením.

Máte také s tímto někdo problém?

MDV2007, KDE.

Děkuji za postrčení.

Havlát Zdeněk

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Tomáš Trýska
2007-03-22 06:01:02 UTC
Post by mandrake.user
[...]
Jj, občas se mi to stává, když používám Krusader. KLauncher ale není samostatnej proces, pod něco spadá. Pod co spadá, by se ti mělo ukázat při pokusu spustit ho z konzole.

Trinom

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
mandrake.user
2007-03-22 10:01:26 UTC
Post by Tomáš Trýska
Post by mandrake.user
[...]
KLauncher spouští kdeinit. Na webu je dost dotazů s tímto problémem, ale žádný s řešením.
Přecházím mezi sítěma a používám hybernaci do ram, tak jsem myslel že je to tím, ale včera
to udělalo i po čistém spuštění systému zhruba po půl hodině práce.
Používám jen firefox, evolution, oo a spoustu otevřených konzolí.

Zdeněk Havlát.

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
peto
2007-03-22 12:16:28 UTC
Post by mandrake.user
Post by Tomáš Trýska
Post by mandrake.user
[...]
Ono sa to stavalo aj mne na MDK9.0 ale odkedy spustam cez ~/.kde/Autostart
script obsahujuci "nice -10 firefox"
tak sa to objvai len po HW pade disku pocas behu- t.j. povytiahnuti IDE
kabla z disku za behu...
Potom to odstrani az kompletny check disku vratane testu blokov, nie len
bezny

Peto..

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Tomáš Trýska
2007-03-23 11:27:44 UTC
Post by Tomáš Trýska
Post by mandrake.user
Post by mandrake.user
[...]
Mám pocit, že stačilo nahodit kdeinit a srovnalo se to.

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
mandrake.user
2007-03-24 10:11:20 UTC
Post by peto
[...]
Tak v mém případe toto nepomohlo.

děkuji. Zdeněk Havlát

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
mandrake.user
2007-03-28 15:52:06 UTC
.
Post by Tomáš Trýska
Mám pocit, že stačilo nahodit kdeinit a srovnalo se to.
Takze ani s kdeinit jsem nebyl uspesny:

[***@ws090 tmp]$ kdeinit
kdeinit: Shutting down running client.
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Invalid MIT-MAGIC-COOKIE-1 key
kdeinit: Can't connect to the X Server.
kdeinit: Might not terminate at end of session.
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: Invalid MIT-MAGIC-COOKIE-1 key
kded: cannot connect to X server :0
kded: ERROR: KUniqueApplication: Registering failed!
kded: ERROR: Communication problem with kded, it probably crashed.
[***@ws090 tmp]$ kded

Zdenek Havlat

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq