konverze souboru na iso 8859-2
Bc. Miloš Bíba
2007-07-26 11:27:41 UTC
Zdravím,

řeším problém se nekompatibilitou různých programů (SIM) a názvu souborů na
flash discích (obojí viz moje předchozí thredy). Dokopal sem se dopídit se k
tomu, jak přepnout na neUTF-8 kódování, což jsem udělal a zjistím, jestli to
přineslo nějakou změnu k lepšímu, i když imho ano :-)

Ale, v manuálu ja odkaz na nějaký konvertor co mi moje utf-8 dokumenty převede
na iso 8859-2, leč na místě odkazu žádný takový konvertor není :-(

Kde to prosím roste? Napadlo mě sice řešení, překopnout to do woken a prohnat
remdiakem ve woknech, ale aby tam ty hacky carky zase ne
Bc. Miloš Bíba
2007-07-26 11:48:18 UTC
A s omluvou si sám odpovídám:

convmv -r --notest utf8 -t iso-8859-2 /slozka
Post by Bc. Miloš Bíba
[...]
prohnat remdiakem ve woknech, ale aby tam ty hacky carky zase nevypadaly
blbě taky.
Díky
Milos Biba