Kgpg + gpg-agent
Radim Krivosik
2006-11-30 13:36:42 UTC
Dobry den,
nainstaloval jsem Mandrivu 2007 CZ a nejde mi zprovoznit KGpg.

Po startu KDE vyskoci hlaska:
---
Pouziti GnuPG agenta je povoleno v konfiguracnim souboru GnuPG
(/home/radim/.gnupg/gpg.conf).
Zda se vsak, ze agent nebezi. To muze zpusobit problemy s
podepisovanim/desifrovanim.
Zakazte prosim GnuPG agenta v nastaveni KGpg, nebo opravte agenta.
---
Zkusil jsem Kgpg spustit z konzole, ale krome zmineneho okna nevypise nic
jineho.

Kdyz v konfiguraku gpg.conf zakomentuji radek
use-agent
ma Kmail problemy s desifrovanim a podepisovanim posty.
Kdyz jsem zkusil gpg-agenta spustit z konzole dostal jsem hlasku:
---
[***@localhost ~]$ gpg-agent
gpg-agent[7058]: directory `/home/radim/.gnupg/private-keys-v1.d' created
gpg-agent: can't connect to `/home/radim/.gnupg/S.gpg-agent': není souborem
ani adresářem
gpg-agent: no gpg-agent running in this session

[***@localhost ~]$ gpg-agent

Vite nekdo v cem je problem?
Dekuji ...

Radim Krivosik

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Radim Krivosik
2006-12-02 10:11:22 UTC
Post by Radim Krivosik
[...]
Zdravim, takze si odpovim sam.
Reseni jsem nasel na teto strance:
http://kmail.kde.org/kmail-pgpmime-howto.html#gnupg

Ve zkratce:
Je potreba vykonat prikaz:
        eval "$(gpg-agent --daemon)"
ktery zrejme spusti gpg-agenta pro daneho uzivatele (pod rootem vse fungovalo
normalne).
Samozrejme je mozne spoustet ten prikaz automaticky pri startu KDE, ja jsem ho
strcil do: ~/.kde/share/config/startupconfig

Po pulhodince testovani se zda, ze to funguje na 32 i 64 bit Mandrive.

Radim Krivosik