smtp + pop3 + content filter
Jozef Szalay
2007-03-08 09:43:20 UTC
Prajem pekny den,

mam smtp server Postfix, pop3 pop3s imap a imaps server dovecot.
Taktiez mam kupeny NOD32 pre linux mail server, no a spam riesim pomocou
Spamassassin a nejakych tych rbl listov.

O co mi ide:
1.
chcem spravit to, ze ked niekto chce poslat cez moj smtp server mail,
ktory neni
v mynetworks tak nech mu hodi hlasku ze: Server vyzaduje overenie ...
smtpd_sasl
mam rozbehnute.
2. v "klasickych" pop3 a imap demonoch som vedel cez libwrap urcovat kto
moze a nemoze
tahaj postu. pop3 som mal nastavene iba z LAN a pop3s ALL EXCEPT PARANOID
V dovecote neviem kde toto nastavit ... resp. ako to robit .. ?!
3. Chcem pouzit content filer bud amavisd-new alebo dovecot. Poradte
ktorym smerom ist.
Bud jeden alebo druhy sa mi zda, take "ciste" riesenie. Bude samotny
postfix, potom content
filter tam budu pravidla pre spamaassassin a antivir Nod32 + amavis.
A nakoniec userkovia mozu tahat postu a posielat iba cez urcite sluzby.
bud pop3 alebo
pop3s resp. smtp .. alebo smtp_sasl.

dakujem za veskere odpovede resp. nakopnutia, dufam ze som Vas neunavil
s tolkymi otazkami.

JS

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Martin Fiala
2007-03-10 09:24:52 UTC
Post by Jozef Szalay
[...]
hadam, ze tohle nelze, ja teda aspon nevidim vhodny error code, uz jste
to nekde videl?

http://www.faqs.org/rfcs/rfc2821.html
http://www.faqs.org/rfcs/rfc3463.html

zmenu chyboveho kodu muzete provest pomoci relay_domains_reject_code
Post by Jozef Szalay
[...]
dovecot neznam, ale podobneho chovani dosahnete i pouhym nastavenim
firewallu
Post by Jozef Szalay
[...]
ja bych rekl, ze na dovecotu to nezalezi. Nod32 ani dovecot neznam, ale
podle

http://www.root.cz/clanky/nod32-pro-linux-ve-verzi-2-5-jaky-je/

mate na vyber pouzit jeste amavis nebo davat emaily primo nod32.
Jednodussi by melo byt reseni bez amavisu, ktery ma dost slozitou
konfiguraci
Post by Jozef Szalay
dakujem za veskere odpovede resp. nakopnutia, dufam ze som Vas neunavil
s tolkymi otazkami.
JS
rekl bych, ze cela tahle otazka by mela patrit do trochu jine
konference, ale snad jsem aspon trochu pomohl

digri
--
Martin Fiala (digri)
email: ***@ok.cvut.cz