X vytezuje system
Petr Macek
2007-09-18 08:06:55 UTC
Dobry den,
jsem byvaly uzivatel Mandrake, jeden kamarad se pro tento system nadchl.
Ma ale problem. System slape svizne, dokud nepusti internetovy
prohlizec. Nejprve jsem myslel, je problem s pouzitym firefoxem, ale
delaji to vsechny prohlizece. Zobrazim-li nejakou stranku, treba
seznam.cz, system se hrozne zpomali. Jednoduche stranky to nedelaji,
myslim, ze tento problem aktivuje nejaky objekt v te strance. Flash by
to byt nemel, protoze ten jsem tam teprve doinstalovaval.
Kdyz si spustim top, vidim, ze potom proces X zere 99% CPU, load je 1.5.
Je to 2007.1. Zkusil jsem aktualizace, nic tykajici se X tam ale nebylo
a po aktualizaci vseho se problem objevuje porad. V logu jsem nic
podezreleho nenasel.

Nesetkal se s tim nekdo? Diky za radu

PM
--
# ---------------
# Petr Macek

# MySQL www client (PHP) ... try it!
# http://the.cz/mywwwatcher

Jarda Ille
2007-09-18 17:14:38 UTC
Post by Petr Macek
[...]
Setkal, nemá kámoš náhodou grafiku od ATI?? Pokud ano tak = bingo.
Nakonec sem se vrátil ke grafice od nVidie a mám svatej pokoj.
--
---
S pozdravem / with kind regards

Jarda Ille

Phone: +420 389 771 035
+420 776 085 061
Skype: vilik13
ICQ: 111819075
E-mail: ***@vetrni.net
***@gmail.com

Adresa: Nad koupalištěm 353
382 11 Větřní

Petr Macek
2007-09-19 06:34:16 UTC
Post by Jarda Ille
Post by Petr Macek
[...]
diky za odpoved. Jine reseni neni? Treba jiny ovladac? Myslim, ze ATI to
byla, jeste si to necham potvrdit. Tezko ji bude menit, ma tam neco
noveho s cim je pod win spokojeny. Asi budu zkouset ty ovladace.

PM
--
# ---------------
# Petr Macek

# MySQL www client (PHP) ... try it!
# http://the.cz/mywwwatcher

peto
2007-09-19 06:58:19 UTC
Post by Petr Macek
Post by Jarda Ille
Post by Petr Macek
[...]
Momentalne ak to nie Radeon HD2xxx tak mozes na vlastne riziko pouzit

fglrx 8.41
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=821&num=1

With the new fglrx driver, the Radeon X800XL was finally able to
outperform the NVIDIA GeForce 6600GT graphics card. Before the fglrx
8.41 driver, the performance was miserable compared to the 6600GT. These
performance improvements were very apparent in both Doom 3 and Quake 4.
The Mobility Radeon X300 improvements with the fglrx 8.41 release were
also phenomenal. The X300 was about 50% faster in Enemy Territory and in
Doom 3 it was as much as 12.5 times faster going from 1.7 frames per
second to 21.3. In Quake 4 with the lowest available settings, the
performance improvement was 54x faster!
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=822&num=4

8.41 zo septembra/zari 2007 ma dve nevyhody
I. nepodporuje Compiz bez dodatocnych modulov
II. . na starsich kartach ako Radeon HD moze padat

verzia 8.42 zo oktobra/rijen 2007 by to mala odstranit..

Pripadne mozes pouzit develloper verziu open source Ati ovladaca,ale len
ak nepotrebujes 3D akceleraciu
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=844&num=1

Peto

Petr Jakubec
2007-09-19 09:10:11 UTC
Post by Petr Macek
diky za odpoved. Jine reseni neni? Treba jiny ovladac? Myslim, ze ATI to
byla, jeste si to necham potvrdit. Tezko ji bude menit, ma tam neco
noveho s cim je pod win spokojeny. Asi budu zkouset ty ovladace.
DD,
predpokladam ze ty widle a dobrou g.kartu ma kvuli hram, v tom pripade neni
potreba mit tak vykonnou akceleraci a muzete zkusit i oss ovladac "radeon".
pouzivam jej uz dlouho a nejsou s nim problemy, pouze ma nizky(v tomto
pripade ale snad dostatecny) vykon v "3D".
PS: osobne jsem jej pouzival i na "3D" hry...
PJ

Petr Macek
2007-09-19 09:15:13 UTC
Post by peto
[...]
takze se jedna o kartu ATI 9600 SE. Nikdy jsem se drivery nezabyval,
poradite prosim jeste jednou, kde k tomu sehnat spolehlivy ovladac?

Diky moc vsem
PM
--
# Petr Macek