SquirrelMail
ghost
2006-12-06 14:23:29 UTC
Dobry den,

rad bych se zeptal ohledne webmailove klienta SquirrelMail.. Mam na
serveru nekolik domen a pokud pouzivas pop3/smtp pristup, vse je
naprosto vporadku.. ale jakmile pouzivam SMail, tak odeslany email pres
toto rozhrani ma priponu domeny serveru a ne onu "vlastni" domenu...
Nevedel by nekdo prosim, jak toto osetrit?

dekuji

s pozdravem Honza Duchan

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
ghost