OT: Co dela Mandriva jinak nez konkurence?
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-06-10 18:41:12 UTC
Ahoj,
ted jsem na NTB Acer TravelMate 6004LMi nainstaloval Kubuntu 7.04, pred
tim tam byla Mandriva 2007.1 od QCM:
- wifi slape od zacatku a neni potreba doinstalovavat zadnej balicek
(intel 2200BG)
- bluetooth se mi hned snazilo sparovat s mobilem (v Mandrive je potreba
doinstalovat dalsi balicky)
- mam v NTB dve baterie - Mandriva byla nepouzitelna, neustale neco
sypala do logu a na klavesnici reagovala jenom kdyz chtela, ted NTB
slape v pohode
- uspani do pameti i probuzeni v pohode, v Mandrive se neprobudi

Mandrivu mam rad, libi se mi a pouzivam ji od verze 8.2 kdy to byl jeste
Madrake. Ale vysledek dnesnich pokusu s Kubuntu me dostal. Co udelali
"soudruzi" v Mandrive spatne? Proc neni Mandriva taky takhle "easy"?
Dost me to mrzi. Ovladac na ACPI je snad jenom jeden, ne? A je stejnej
pro vsechny Linuxy, KDEcka a integrace bluetrooth do nich to same. Nebo
to ma kazda distribuce svoje vlastni? To by nedavalo logiku.

Dekuji

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina

--------------------------------------
- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -
--------------------------------------
------------- ISO-8859-2 -------------
--------------------------------------
---------- GSM +420737921313 ---------
--------------------------------------
------------ ICQ-70716410 ------------

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
honzarezna
2007-06-10 19:40:10 UTC
Když OT, tak ať. Mám dnes naprosto opačnou zkušenost. Na notýsku Asus
M6A jsem zkusil Ubuntu Studio + kubuntu-desktop. Vše bylo výborně
podporováno, až na akceleraci grafiky GMA9000 (nebo co to je). Nebyl
jsem schopen na narvat do xorg.conf ovladač i810 a nastavení DRI.
Neustále mi ho cosi přepisovalo, googlení a rady zkušených nepomáhaly.
Nakonec jsem to vzdal a vrátil se pokorně k Mandrivě. A výsledek?
Akcelerace na první pokus. A to ostatní si už nějak pošolíchám...
Tož tak.
Post by Pepa 'JoLa' Lacina
[...]
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.17-5mdv #1 SMP i686 AMD Athlon(tm) 2250MHz GNU/Linux

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Pavel 'TIGER' Růžička
2007-06-10 19:51:16 UTC
Zdravim ...

Nechci tu vyvolat flame, protoze vim, ze tato konference je zamerena na
MandrivaLinux, ale presto mi to neda a budu reagovat. Ja osobne mam
Mandrivu velmi rad, nadale se snazim lidem s Mandrivou pomahat, ale
premigroval jsem na jinou distribuci. Dost mne totiz stavlo, ze treba ve
verzi 2005 byla nejaka chyba, ktera se ve verzi 2006 opravila a svete
div se, ve verzi 2007 se objevila znova .... pak taky skryti prechod na
UTF-8 pri upgrade ... nevim, mozna pri instalaci byla zmena viditelna
.... K tomu nejasne plany ..... nejdrive rocni cyklus, pak opet navrat k
pulrocnimu, ne zcela jasne cile, co do ktere verze musi byt udelano,
neustale zmeny a rozhazeni Mandrake Control Center .... proste jsem
zjistil, ze po leta pouzivani mi nevyhovuje a tak jsem zacal
epxerimentovat s Ubuntu (5.04), coz mne dovedlo k postupne migraci na
tuto distribuci .... jenze *buntaci mne velmi zklamali, ani ne co se
tyka funkcnosti systemu, ale lidi kolem teto distribuce, kteri si hraji
na bohy a nic jineho nez *buntu proste neni .... nehlede na to, ze
stepeni techto distribuci podle desktopoveho prostredi mi tez zacalo
silne vadit. V tomto si troufam vyzdvyhnout toto forum, ktere je fakt na
profesionalni urovni i kdyz za ty leta pouzivani jsem tu zazil ruzne
chovani, ale proste je to o necem jinem. Kdyz napisete OT dotaz na jinou
distribuci, budete maximalne upozornen, ze to sem nepatri, ale urcite
Vam nekdo pomuze. Mozna to je i tim, ze za tim stoji firma a ne
fanatici. Ale zamysleme se, proc neudelat jednu distribuci, kde budou
jen zaskrtavaci policka pri instalaci na volbu desktopoveho prostredi a
to napr.: KDE, GNOME, XFCE, ICEWM ... atp. proc to nazivat odlisne, kdyz
to je to same, jen v jinem kabatu .... proste tohle vsechno mne natolik
otravilo, ze po letech experimentovani jsem se pokorne vratil k Debianu
(Etch) .... Neni vsechno tak easy, ale jakmile neco rozchodite, mate
jistotu, ze to samovolne neprestane chodit .... mluvim pochopitelne o
stable vetvy .... dalsi duvod, proc nepouzivat *buntu, videl jsem ho
vyvadet psi kusy ;-)

Chtel bych podotknout, ze Debiana sleduji a pouzivam od verze 1.0 - 4.0
... mezitim jsem pouzival Redhat 5.1 - 7.2 ... pak z duvodu ukonceni
vyvoje free verze prechod na Mandrake 8.1 - Mandriva 2007.0 (koupim i
2007.1 at nechyby do sbirky). Mezitim sledovani Fedory (vsechny verze) a
Ubuntu 4.10 - 7.04. Sem tam zkouska nejakeho Suse, Gentoo, Slackware a
dalsich distribuci i tech mene znamych. Kazda distribuce vsak ma neco,
cim Vas nadchne, treba nezapomenu na Boot Splash Screen Mandrivy 2005,
podle mne jeden z nejhezcich ... byla to malickost, ale nadchla .... i
ta verze byla dobra. Ale zadna distribuce nebude nikdy dokonala, protoze
kazdy uzivatel chce aby pracovala podle jeho potreb a to bez jeho zasahu
nikdy nepujde.

Ja bych to shrnul tak, ze clovek pouziva takovou distribuci, ktera mu
prave vyhovuje, duvod, proc si ji vybral nemusi byt vzdy jeji funkcnost
a zamereni, ale treba i zminene zkusenosti s forem a lidma kolem.
Mandrive nelze uprit, ze vychovala dotst velkych odborniku, kteri ji bud
zustali verni, nebo premigrovali na jim vice vyhovujici distro.

Kazdopadne at pouzivate jakoukoliv distribuci, tak at Vam dobre slouzi
.... nezapomente vsak, ze tu jsou i Windows ;-D

S pratelskym pozdravem Pavel 'TIGER' Ruzicka

P.S.: Jsem zvedav na projekt Ulteo, ci udela takovy prulom, nebo jestli
zapadne do nic nerikajicich *buntu ... kazdopadne mu drzim palce a
fandim ... Verim, ze dost lidi na tomto foru vi, proc ?? ;-)
Vít Baloun
2007-06-11 07:56:47 UTC
Post by Pavel 'TIGER' Růžička
Mandrivu velmi rad, nadale se snazim lidem s Mandrivou pomahat, ale
premigroval jsem na jinou distribuci.
ano, to je přesně můj případ. A nejen můj - prakticky všichni "mandrakisti" v
mém okolí to mají stejně - Mandrivu mají rádi, nainstalují ji tetičce,
babičce, sestře... Čtou tuto konferenci, snaží se odepisovat na volání o
pomoc, ale tyhle lidi poznáte podle toho, že neragují na thready s tématem
MCC, ale spíš na ty, kde se řeší věci mnohem nižší úrovně ("co dělá modul
rt61"? :-)
Post by Pavel 'TIGER' Růžička
tuto distribuci .... jenze *buntaci mne velmi zklamali, ani ne co se
tyka funkcnosti systemu, ale lidi kolem teto distribuce, kteri si hraji
na bohy a nic jineho nez *buntu proste neni .... nehlede na to, ze
opět nelze než souhlasit - *buntu je fajn, ale lidi kolem ní jsou jacísi
divní. Navíc člověk, který pracuje na linuxu déle než např. 3 roky většinou
nevydýchá to, že v *buntu je jaksi všechno nějak jako "dané".
Post by Pavel 'TIGER' Růžička
fanatici. Ale zamysleme se, proc neudelat jednu distribuci, kde budou
jen zaskrtavaci policka pri instalaci na volbu desktopoveho prostredi a
to napr.: KDE, GNOME, XFCE, ICEWM ... atp. proc to nazivat odlisne, kdyz
hm. Tady nesouhlasím - právě proto, že je tolik distribucí, různých klonů,
štěpů a odřezků, právě proto je GNU/Linux jako takový stále ještě docela
bytelným systémem. Kdyby byla jedna jediná distribuce, tak by případné
zneužití nějakého exploitu, memory leaku nebo jiných neřádů znamenalo
katastrofu. Navíc to, že každý kernel v každé distribuci je trošičku jinak
odladěný - ač je stejné verze - přispívá k té lehké nekompatibilitě, která
právě dost zvyšuje bezpečenost (noflame). A s Mandrivou to je nejinak. Je to
prostě distro, které dokud ho bude někdo udržovat při životě, tak bude mít
spoustu zastánců. Občas některý z nich bude brečet, že "tamto" nefunguje a že
v jiném distru je to "lepší". Ano, snad. Ale v tom "jiném" distru bude zase
něco "horší". Klidně třeba úvodní obrazovka, která je fakt, že u MDK/MDV byla
vždy nejhezčí :-) Mrkněte, jak vás standardně vítá Debian (textový grub) a
jak vypadá jeho startování - neznalý člověk (zvyklý jen na RH-like)
distribuce by řekl, že to snad ani nemůže nastartovat, když je to tam samá
jakoby "chyba".
Každé má něco. Představte si, že by se někdo rozčiloval, že smíšené lesy se
špatně těží a že z nich není takový užitek jako z monokultur.
Post by Pavel 'TIGER' Růžička
vyvoje free verze prechod na Mandrake 8.1 - Mandriva 2007.0 (koupim i
S těmi historickými MDK/MDV - vzácně se většina lidí shoduje, že skutečně
povedené byly 8.2, 9.2, 10.1 a 2006. Petr Jakubec se mi snažil namluvit, že
9.1 byla lepší než 9.2, ale nesouhlasím :-). Od května 2004 mi doma
(respketive pro celý barák - 17 počítačů) statečně routruje 9.2 (a nejen
routruje, navíc i sambuje atakdále, většina z vás asi podobnou šunku doma
pěstuje - obvykle s vytrhanými větráky na nějakém Celeru cca 400Mhz s cca
224MB RAM - což jsou zbytky různých SDRAM, které se porůznu doma válely...),
sice je to zvenčí kromě postfixe a apache zabetonované (pokud jsem si všiml,
tak např. postfix od té doby žádnou kritičtější chybu neohlásil (kromě jedné
a tu jsem, pokud si vzpomínám, zalepil). Za celou tu dobu jen tři restarty -
dva kvůli strašné bouřce (preventivně) a jeden kvůli výpadku jednoho disku.
Jinak ťuk ťuk - skvělý OS. Výborně konfigurovatelný (i bez MCC :-))). Snese
to i strašlivé zásahy do vnitřní struktury, kterých bych se možná dneska u
nových distribucí ani neodvážil. A upřímně - nic mě nenutí upgradnout to.
Jsem pevně rozhodnut, že nový OS tomu MOŽNÁ dám, až konečně odejde systémový
disk. Ale jen možná...

Hm. A nesouhasím, že je tento thread OT - řešíme zde svůj vztah k mdv v
porovnání s ostatními distribucemi. Snažíme se o realistický vhled a snažíme
se nenadržovat jedné nebo druhé distribuci. Stejně se k ničemu nedobereme,
protže MDK/MDV je zrovna tak dobrá, jako každý jiný linux. Nebo špatná, jak
kdo chce :-)

A ještě něco - kolega tady na svém počítači drtí už nějaký ten pátek MDK 10.1,
kompletně vzdoruje jakémukoli upgradu. Každého už poslal do (mnohem dál než k
šípku nebo do háje) s dotazem, proč neupgraduje? Protože nemá ven otevřený
jediný port (kromě ssh na jednu z IP adres ve svém okolí) a je jediným
uživatelem. Funguje mu všechno, co potřebuje. Proč by upgradoval?
A já se ptám: proč?
--
S pozdravem
Vít Baloun

1GdGZZ

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Pavel 'TIGER' Růžička
2007-06-11 09:25:47 UTC
Post by Vít Baloun
[...]
V tomto s Vami pochopitelne souhlasim a davam za pravdu, ja to myslel
pouze na *buntu, prestoze jsem to psal obecne. Proti stepum a klonum nic
nemam,
jen nevim, jestli se tato distribuce nejak nerozstepila moc. Ale je to
mozna tim,
ze kam se podivam, tam je nejake *buntu. Na druhou stranu, kazda "normalni"
distribuce se zepta, jake pracovni prostredi chcete pouzivat a podle
toho se instaluje.
Predstavte si Kandriva, Xandriva, Flundriva .... proste je mi to porad
nejak proti srsti.

Ne nadarmo jsem zminil Ulteo, trebaze to je odstepek Ubuntu, protoze
verim, ze tento
projekt ma sve cile, jen se musi odrazit .... pokud nezamrzne, i to se
muze stat.
Post by Vít Baloun
Navíc to, že každý kernel v každé distribuci je trošičku jinak
odladěný - ač je stejné verze - přispívá k té lehké nekompatibilitě, která
právě dost zvyšuje bezpečenost (noflame).
To je pravda, navic nektere distribuce jeste aplikuji kdejake patche, cimz
zvysuji kompatibilitu, ale asi na ukor bezpecnosti, i kdyz verim, ze
vyvojari
vse ohlidaji.
Post by Vít Baloun
[...]
Ten brekot je spise jen o tom, proc to musim nastavovat rucne, kdyz tam
to fungovalo hned ??? Na jednu stranu to chapu, ale vzpomenme, kdyz
nedejbuh musite nekde nainstalovat wokna, co vsechno se musi nastavit a
nainstalovat, aby se s nima dalo delat, to si fakt radeji odladim poradne
i ten naprosto "nepouzitelny" linux :-D
Post by Vít Baloun
Ano, snad. Ale v tom "jiném" distru bude zase
něco "horší". Klidně třeba úvodní obrazovka, která je fakt, že u MDK/MDV byla
vždy nejhezčí :-)
Proti tomu se neda nic namitnout, jen mi trosku pripada, ze s aktualnim
tematem uz si hraji nejak moc dlouho :-D
Post by Vít Baloun
[...]
Ted jsi nejsem jist, ale nebyl prvni linux s grafickym instalatorem prave na
bazi Debianu ??? Ze by CorelLinux ???
Post by Vít Baloun
Každé má něco. Představte si, že by se někdo rozčiloval, že smíšené lesy se
špatně těží a že z nich není takový užitek jako z monokultur.
K tomu jen dodam, ze by se nemelo jen tezit, ale i vysazovat !!!

S pozdravem Pavel 'TIGER' Ruzicka

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-06-11 18:26:47 UTC
Koukam jak tu diskutujete, ale moje otazka znela: Co udelali
"soudruzi" v Mandrive spatne? Co dela Mandriva jinak nez konkurence?
Proc se napr. ACPI chova v kazde distribuci jinak? To same KDE a
bluetooth. Ocekaval jsem i odpoved od nekoho treba z QCM nebo nekoho kdo
ma blizsi informace. Zatim se tu dozvidam co dela konkurence jinak nez
Mandriva.

Dekuji

JoLa

Vít Moštěk
2007-06-11 21:19:06 UTC
Dobry vecer,
sice jste Pepovi moc neporadili (podle jeho reakce), ale pro me byla
tato diskuze prinosna a zajimava. Napisu pohled uzivatele na urovni
vasich babicek a teticek -:). Nainstaloval jsem si Mandrake 10.1. a
potom Mandrivu 2006 puvodne hlavne z moralnich duvodu (nechtel jsem
wokna ani platit, ani krast) a jsem rad, ze jsem to udelal. Prodelal
jsem diky tomuto rozhodnuti vyvoj z pocitacove apatickeho cloveka ke
stavu, ze mam k pocitacum relativne kladny vztah a schopnost nektere
veci samostane resit (ac to bylo ze zacatku fakt bolestny) a rozhodne
doporucuju kazdymu jinymu "normalnimu" uzivateli, ze skrze Linux se da
hodne pochopit o principu pocitace a je to v zasade cisty, jasny a
pruhledny system, ktery je dobry podporovat. Za to, ze jsem s tim pri
prvnich problemech neprastil, muzou jak knizky pana Bibra, ale i hodne
tato konference a jeji otevrenost. Takze jsem vytrval, zadnou jinou
distribuci jsem nezkousel, ani nakonec "neukradl" wokna a ted mi jede v
Mandrive 2006 vse, co potrebuju a takrka vse, co bych chtel a jsem s ni
spokojeny. Jenom mam pocit, ze je trochu naladova v praci se zdroji
(aktualizace balicku na pevnem disku nekdy hlasi chyby a nekdy ne), ale
beru to s nadhledem, neni to komercni produkt.
Trochu jsem si rikal, ze uz by bylo dobre verzi systemu upgradovat.
Diky, pane Baloune, nebudu to delat, kdyz mi vsechno funguje. Proc? Dekuji
Vitek
Post by Vít Baloun
[...]
Hadry z tela, www.hadryztela.cz , ***@hadryztela.cz
Microsys Brno, ***@microsysbrno.cz , tel. 545 240 194-6 kl.121
(klapku mozno vytukat hned, jak se ozve automat)

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Pavel 'TIGER' Růžička
2007-06-11 21:21:29 UTC
Vite, na tohle se tezko odpovi, kdyz ten notebook nemam pred sebou,
podle meho nazoru nejsou spravne sestavene balicky pro Vase zelezo
hadam, ze neco nema a tak dela psi kusy, nebo instalator mohl nainstalovat
nevhodnou verzi nejakeho balicku ... defaultni nastaveni nejakeho
konfiguraku
nemusi byt zrovna idealne nastaveno.

To jen strilim od boku, protoze nemam Vas kus zeleza.

t***@advokati.biz
2007-06-11 22:00:23 UTC
Post by Pepa 'JoLa' Lacina
[...]
ale kdepak, o tom to vůbec není. není o balíčcích nebo železe. podle
mého to je o přístupu mandrivy zákazníkovi.
je to o tom, že
- se mění zrcadla pro aktualizace a musím to furt spravovat (v posledni
dobe moc ne)
- když jsem si stáhl instalační .iso tak jsem na něm nenašel pokyny pro
upgrade
- si musím nainstalovat vlc nebo mplayer aby mi to přehrávalo dvd
- se mi najednou objevil jakýsi shorewall místo iptables, který jsem
nechtel a nikdo se me neptal jestli ho tam chci
- mi nejaky msec v logu vypisuje denne tisice radku ze soubory na sambe
maji nejaka prava ktera on povazuje za prilis siroka
- nenajdu pri upgrade najaky rozumny changelog, ktery by mi rekl co
vsechno mi bude fungovat jinak a jak
- furt ten supermount nebo co to je obcas nefunguje
- porad neumi napsat nejaky prohlizec, ktery by umel prochazet sdilene
disky na mistni siti.

abych ale take trochu odpovedel na Vasi reakci. to ze tam ty balicky
nejsou to je prave to spatne, je spatne to ze instalator neco nepozna.
dyt toho je tolik, ze to uz je na DVD tak at mi netvrdi, ze se jim tam
nevejde vsechno co je treba. to proste neni fakt se kterym je nutno se
smirit, to jsem tak deset let zpet, kdy jsem musel vyzkouset jestli mi
linux pojede na tom konkretnim zeleze, ktere jsem poridil. proste a
jednoduse ocekavam, ze pokud nedelam vystrednosti, budu bezproblemove a
spolehlive obslouzen systemem, ktery bude mit uptime nekde kolem 90 dnu.
nic vic nic min. a pokud ty vystrednosti chci delat, tak smele do toho
mily priteli, tady to mate vsechno nachystane, ale poperte se s tim sam.

pro me provozovat jakýkoli linux na PC není CÍL, ale prostredek k tomu,
abych mohl delat neco jineho. doba kdy jsem mel cas si hrát s
nastavováním vseho mozneho uz je davno pryc a myslim si ze nejsem
jediny. proste to chapani linuxu jako konicka je spatne a v tomto se
mandriva a jini doposud nezmenila. proste to ze jeto sqely system nikoho
nedojme, pokud to nebude fungovat na otoceni klickem.
--
Daniel Hrbac
***@advokati.biz

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Michal
2007-06-12 10:51:51 UTC
Tohle ale prece jiz neni o Linuxu jako takovem. Tohle je o tom, ze vy
ocekavate SLUZBY. Proc si tedy nezaplatite sluzby? Zkratka servis od
nekoho, kdo nastaveni bud zvladne nebo bude mit cas, chut a motiv
promptne sprdnout vyrobce/dodavatele za pripadne chyby v distribuci.

MV
Pavel 'TIGER' Růžička
2007-06-11 22:50:47 UTC
Nevim, jestli jste cetl cele vlakno, ale psal jsem duvody, proc jsem
Mandrivu opustil. Spousty veci uz mi zacali vadit ... a to hlavne po
strance funkcnosti.

No a s tim otocenim klickem .... to je pouhy sen. Kazdy OS na nejakem
zeleze ztroskota, treba i kdyz jsou specialne pro nej napsane ovladace.
Proste se nepohodnou dva kusy zeleza mezi sebou a software to nikterak
nesrovna. Navic stale i po deseti letech si clovek musi hlidat, co si
kupuje do pocitace, jestli to linux podporuje. Zrovna nedavno jsem cetl
na Ubuntu foru, ze nepodporuje nejaky starsi IDE disk WD, pritom v
Debianovi jede v pohode. Rekl bych, ze to je taky dost velka ostuda. A
nezapomenme na DVD vypalovacky LG, ktere udajne mohla Mandriva znicit
.... nakonec vyslo najevo, ze pri vyrobe mechanik se porusili standardy
a tak s nima Mandriva zachazela nestandardne :-D ..... doufam, jen, ze
to byly LG ... preci jen uz to je taky nejaky patek.

Takze at premyslim, jak premyslim, dokonalej OS proste neznam, protoze
jinak bych ho uz davno mel nainstalovanej.

Ivan Bibr
2007-06-12 18:59:14 UTC
[...]
Ano, bylo to LG.

http://www.mandrivalinux.cz/errata-mechaniky-lg-a-mandrake-9-2

I.B.

S pozdravem

Ivan Bíbr
--
Mgr. Ivan Bíbr bibri (at) mandrivalinux.cz
http://www.mandrivalinux.cz
:wq
Ivan Bibr
2007-06-12 19:04:28 UTC
Post by Pepa 'JoLa' Lacina
[...]
Pulku z toho, co jste popsal (ACPI, baterka, probuzeni) ma IMHO na
svedomi stare jadro. Resenim je napr 2.6.21-tmb (desktop varianta) z
Contribu - pouzivam ho jiz delsi dobu a jsem spokojen. Veci typu
nenainstalovany ovladac na ipw220 by to delat nemelo, mam stejnou wifinu
a balicek se mi nainstaloval v pohode.

Na to stare jadro nadavam take - sice to v Mandrive patchuji, ale neni
to ono. Zatim mi vzdy pomohla instalace vyse zmineneho jadra 'tmb'.
Vetsinou takove problemy ale neresim - proste si vybiram hardware, o
kterem vim, ze funguje.

S pozdravem

Ivan Bíbr
:wq
k***@jola.cz
2007-06-14 06:55:41 UTC
Post by Ivan Bibr
[...]
Dekuji. Zkusim znova nainstalovat Mandrivu :-) a dat tam tohle jadro.
Post by Ivan Bibr
Vetsinou takove problemy ale neresim - proste si vybiram hardware, o
kterem vim, ze funguje.
Tenhle NTB jsem dostal prideleny v praci tak ze si vybirat nemuzu :-)

Dekuji za radu

JoLa

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
Tomáš Němec
2007-06-20 13:49:25 UTC
Dne po 11. června 2007 Pavel 'TIGER' Růžička napsal(a):

Zdravím,

pročetl jsem si celé vlákno, a musím se smát stejně jako na srazu v
Teplicích, LPT7 u Veseleho Mandlu....

Já jsem na Mandrake/Mandrivě roky...a vše jsem zatím rozběhal...
třeba uplně první ADSL pod Mandrivou v MDK 9.0...K čemuž jsem udělal
polopatický návod jak na to pro ostatní...

Ted jsem přešel z 2007 na 2007.1 s KDE 3.5.7...ikdyž Gnome v PC mám
také...

A proč zustávám a neměním ikdyž pravidelně si instaluji nové SUSE a
Auroxe...do PC jen tak na test....Abych viděl jak to jinde vypadá...

Neměním protože jsem se tady v MDK/Mandrivě naučil dělat a upravit si
vše ke své spokojenosti... " Proč měnit vítězný Tým...." jen kvuli
být "IN" ...ale no tááák... Buďte Svýýý.....Já jsem Mandrivácký.... :-)

Hezký den.....

Mandriva 2007
<--------------------------------------------------------------------------------------->
        Ten, kdo tvrdí, že něco nejde udělat,
                          by neměl překážet tomu, kdo to udělá.
<--------------------------------------------------------------------------------------->

Informace o konferenci(odhlaseni, provoz) na http://www.mandrake.cz/metafaq
lubor
2007-06-20 14:13:17 UTC
Post by Tomáš Němec
[...]
Mam Mandrivu este od 8.1 , na nej som sa vela naucil a stale mi vyhovuje
najviac. Samozrejme vzdy skusam suse/fedora/*buntu a pod. aby som mal
prehlad, ale akosi mi najviac vyhovuje toto distro.
Ale kazdemu to , co sa mu paci, o tom je moznost vyberu.
Ale nadavajte si ako chcete, mne vzdy chodilo takmer vsetko. Boli podarene
vydania, boli menej podarene, ale tak to je vsade. Vzdy sa to vsak dalo
doladit a vzdy bez velkych tazkosti.
teraz som sa dal do *buntu, ale nemozem si pomoct, mne to nesedi.
Takze na zaver, moje distro je Mandriva. Ked sa vsak objavi ine, co mi bude
este lepsie sediet, pokojne nan prejdem. Ale uz 6 rokov idem na MDK/Mandrive
a celkom spokojne.
BTW: na mojom thinkpade mi zo vsetkych distier, ktore som skusal a skusam,
jedine s mdk bezi vsetko.
--
S pozdravom,
Lubor Kacian