Pidgin v Mandrive - diakritika z Trillianu
"Bc." Miloš Bíba
2007-09-06 06:20:18 UTC
Zdravim,

Pouzivam Pidgina na Mandrivě, kódování mám nastaveno na win1250. Když mi
píše někdo s trillianem, nezobrazí to diakritiku a přidá to chybovou
hlášku, vypadá to nějak takhle

(10:48:35) User: akt to nech?pu...bavila jsem se o tom s K... v
p?tek, ?e n?m dlu?? a ona ?ekla, ?e jo a ?e snda o tom ta ?ensk? v?
(There was an error receiving this message. Either you and 329050715
have different encodings selected, or 329050715 has a buggy client.)

A takto s každou zprávou z trillianu, někdy si připadám jako Colombo.

A ted to hlavní, téměř identicky nastavená instalace Pidginu na ubuntu,
tu diakritiku prijímá správně, oba systémy jsou utf-8... Zprávy z
ostatních klientů jsou v pořádku, jako i čeština v programu samotném.

Netušite prosím někdo kde může být zakopanej pes? Nesetkal jste se s tim
nekdo?

Dík

Miloš Bíba

Martin Fiala
2007-09-06 17:45:20 UTC
Post by "Bc." Miloš Bíba
[...]
Neznam Pidgina, ale napr. v SIMu je mozne nastavit u kazdeho usera v
jakem kodovani se s nim bavite, protoze ICQ protokol tu informaci AFAIK
neobsahuje.

digri
--
Martin Fiala (digri)