evolution a kmail - nedostatečná
"Bc." Miloš Bíba
2007-10-10 10:36:22 UTC
Zdravím,

zápasím s evolution (mandriva 2008.0 - ale dělalo to snad vždycky
předtím). Když dám v emailu otevřít přílohu, tak potom nemám dostatečná
práva ji uložit a v ooo je to obzvláštní opruz, protože mě to otevře jen
pro čtení, potom dám tlačítko editovat, nahlásí, že editovat jako nee
(nejsou práva) a že jako místo toho vytvořit šablonu na editaci, což v
konečném důsledku znamená, že soubor mám otevřený 2x a potom se mi
hromadí, protože je málokdy zavřu oba :( Práva jsou samozřejmě nastavena
pro celou složku .evolution (zde jsou ty soubory v nějakém
tempu)správně, teď právě zkusmo plný přístup pro všechny.

Můžu v tomto s evolution vyhrát aby to např otevřelo tu přílohu jako
thunderbird normálně pro editaci s možností uložení nebo aspoň aby to
neotevřelo read only a nechalo to rozhodnutí jestli to budu editovat a
jak si to uložím na mě?

Děkuji moc, za každý nápad...

Miloš Bíba

Vít Baloun
2007-10-10 11:18:50 UTC
Dobrý den,
jak to dělám já: KMail otevírá přílohy do Ooo taky jen RO a to mi
většinou stačí, pokud nestačí, stejně vím, že to budu chtít někam
ukládat, tak to zvolím někam uložit, čímž na to mám ale hned práva RW a
můžu s tím pracovat. Mně to chování docela i vyhovuje.

S pozdravem
VB
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-10-10 16:58:20 UTC
Dobrý večer,
plně souhlasím. Otevírané přílohy jsou dočasně uloženy v tmp adresáři a
tak asi není žádoucí aby si uživatelé upravovali a ukládali data do tmp
adresářů. Je to sice nastavení typu M$, v tomto případě mi však připadá
zcela logické. Jinak Evolution se snaží nahradit MS Outlook a ten dělá
přesně to samé ;-)

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina