Chybova hlaska pri prihlaseni do konzole
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-06-24 09:39:47 UTC
Ahoj,
asi tak pred tydnem se mi pri spusteni Konzole v KDE a nebo po
prihlaseni na terminal objevi nasledujici hlaska:

* Warning: can't find 73B71057; skipping
[***@localhost ~]$

Mam MDV 2007.1 upgradovany z MDV 2007.0 Vim ze jsem sam od sebe nic
nemenil, jenom delam update systemu. Netusite proc se ta hlaska
objevuje? A hlavne co je to za cislo? Prohlizel jsem syslog i messages
ale nikde jsem nic podobneho nenasel :-(

Dekuji

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina

--------------------------------------
- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -
--------------------------------------
------------- ISO-8859-2 -------------
--------------------------------------
---------- GSM +420737921313 ---------
--------------------------------------
------------ ICQ-70716410 ------------

Zdenek
2007-06-24 10:45:49 UTC
Zdravím,

řekl bych, že je to ID klíče Pepy 'Joly' Laciny
s fingerprintem: 6227 A672 B1F8 964D 8D0E B08D A9E3 127A 73B7 1057

Hledat veřejné klíče lze zde: http://zmsoft.cz/gpg.html
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-06-24 16:34:25 UTC
Post by Zdenek
Zdravím,
řekl bych, že je to ID klíče Pepy 'Joly' Laciny
s fingerprintem: 6227 A672 B1F8 964D 8D0E B08D A9E3 127A 73B7 1057
Ahoj,
no to asi urcite je :-) Ale proc mi to leze do konzole nebo do
terminalu? Co ma co konzole spolecnyho s mym PGP klicem? Nejak to
nechnapu :-(

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina

--------------------------------------

Petr Jakubec
2007-06-24 17:40:15 UTC
matne si vzpominam, ze s tim ma neco slolecneho jakysi gpg agent - tedy sw
na spravu klicu.
tusim ze je to zaple v .bash_neco_

dooobre tak sem se na to podival:
podle meho je to keychain. (odindtalovat?)
nebo vyradit z probozu - viz .bash_profile
--
PJ
Pepa 'JoLa' Lacina
2007-06-24 18:37:28 UTC
Post by Petr Jakubec
[...]
Dekuji za odpoved :-) Chm. Tak ja se v tom trosku povrtam ;-) Ale toho
spravce PGP klicu jsem mel nainstalovanyho i driv ale tohle to nedelalo :-(

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina

--------------------------------------

Pepa 'JoLa' Lacina
2007-06-24 19:14:35 UTC
Post by Pepa 'JoLa' Lacina
Post by Petr Jakubec
[...]
No. Tak ze. Zrusil jsem adresar $HOME/.keychain a je po problemu :-) Sem
zvedavej co sem tim kde zase rozhasil :-D

JoLa
--
Pepa 'JoLa' Lacina