postfix+fetchmail
roman
2004-08-17 12:31:37 UTC
Dobrý den,

Potrboval by som usmernit mam nainstalovaný postfix (posiela spravy
v poriadku)
No fetchmail aj napriek tomu ,ze ma zadane vsetko ako ma mat tak
postu nestahuje.Proste sa mi nedostavi posta na lokal stroj.
Podotýkam ,ze som uz postfix konfiguroval, a nebol problem,
(zatial).

V logoch je vsetko v poriadku.

Vdaka za kazdu radu.
Presiel som aj abclinuxu, root, ... a nic.
Vadka
--
S pozdravom,
roman
Verze: 7.0.262 / Virová báze: 264.6.2 - datum vydání: 16.8.2004
Boris Porosin
2004-08-17 15:27:34 UTC
Zdravim,

ak je v logoch vsetko v poriadku (o com pochybujem), mali by ste tam mat
nieco take, ze fetchmail sa pripojil na taky a taky server takym a takym
protokolom a stiahol taku a taku spravu. Mate to tam? asi nie. pozrite
si syslog, pripadne iny log kam Vam zapisuje fetchmail. stahujete postu
fetchmailom a potom ju predavate dalej lokalnym uzivatelom? bezi Vam
fetchmail ako daemon, ci ho spustate pre kazdeho usera zvlast z cronu?
poslite pripadne fetchmailrc.
skuste posielat trosku podrobnejsie informacie,vestit z kariet tu vie
malokto. :-)

Boris
----------
* www.inMail.sk - Vasa emailova adresa na cely zivot ZDARMA
* www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting, domena .SK ZADARMO
* Zoner Media Explorer 6 - stiahnite si pomocnika pre digitalnu fotografiu (http://www.zoner.sk/zme6)
Antonín Metelka
2004-08-17 16:04:35 UTC
Souhlasim - poslete podrobnosti. Dokumentace k Fetchamailu neni uplne
snadno stravitelna, ale mohu potvrdit, ze to chodi :-) Pouzivam na
jednom serveru (MDK10) kombinaci postfix+cyrus+fetchmail+...., Fetchmail
bezi jako daemon a stahuje postu ze dvou domenovych kosu pro vsechny
uzivatele. Chtelo to ponorit se do dokumentace a par experimentu...
Pokud se snazite rozchodit neco podobneho, rad poradim.

A. Metelka
p***@seznam.cz
2007-04-07 09:41:13 UTC
Dobry den,
muzu Vas pozadat o vypis fetchmailrc ? Mam to nastavene podle manualu, ale
nerozhazuje mi to do schranek uzivatelu - mam virtualni domeny v postfixu,
takze ne pro lokalni uzivatele.

Dekuji.
Petr Kopriva