wav cleaner?
t***@email.cz
2007-03-09 19:57:24 UTC
Dobrý den,
potřebuji pročistit wav soubor, zvolil jsem tedy Audacity. Používám Mandrivu 2006 CZ. Nejprve jsem použil balíček z instalačních cd (krabicová). Po problémech jsem jej odinstaloval a nahradil verzí z of. webu audacity-1.2.4b-4.2006.SoS.i586.rpm
Existuje prosím nějaká schůdná alternativa k Audacity, tedy nějaké řešení? Děkuji

Program bohužel načtě pouze wav soubor, převede jej ještě do svého vlastního "projektového" formátu *.aup. Následně jej při novém spuštění i načte z *.aup.
Při jakékoli akci, ať už je to proces normalizace, se program z ničeho nic ukončí a zabzučí v reproduktorech nebo je slyšet taktak počáteční zvuk nahrávky.
V amaroKu hraje vše bez problému. Zvuk mám integrovaný...

Můžete mi prosím dát nějaký tip? Klidně i na nějaký jiný vhodný wav cleaner v kterém to provést?
Děkuji

Tomáš Macák
***@email.cz

František Bublík
2007-03-10 15:18:49 UTC
On Fri, 09 Mar 2007 20:57:24 +0100 (CET)
Post by t***@email.cz
[...]
of. webu audacity-1.2.4b-4.2006.SoS.i586.rpm Distribution: Seer of
Souls for Mandriva 2006 Existuje prosím nějaká schůdná alternativa k
[...]
Existuje napriklad GnuSound, urcite najdete dalsi, roztridite-li si v rpmdrake balicky podle kategorii. Jen bych se na Vasem miste jeste zabyval tim Audacity, je to dobry program. Zkuste zjistit proc pada. Jestli ma dost mista pro sve pracovni soubory (umisteni jeho docasneho adresare). Pripadne jestli neco neni v ~/.xsession-errors, nebo v jinem logu.
Zdravim Frantisek Bublik
Kvuli SPAMU prijimam na tuto
adresu jen emaily z konference
Vsechny ostatni jsou filtrovany.