nemoutuje se USB fotak OLYMPUS C760UZ
Zdenek
2007-04-20 16:36:17 UTC
Po čisté instalaci MDV 2007.0 se mi přestal po připojení moutovat USB
foťák OLYMPUS C760UZ. V MANDRIVE 2006.0 se namoutoval do
/mnt/removable (či jak se to menovalo) a pak jsem si fotky z foťáku
zkopíroval na HD. U MDV 2007.0 kernel 2.6.17-13 mi se v KDE po
zastrčení USB od foťáku na ploše objeví digikam. Po jeho spuštění to
hlásí chybu "chyba při vypisování souborů v /". Nevíte někdo jak to
zprovoznit?

Zdeněk

x***@tiscali.cz
2007-04-20 19:01:05 UTC
Post by Zdenek
[...]
Zkusil bych to ještě jako ptp mode

Petr Jakubec
2007-04-21 18:17:29 UTC
Post by x***@tiscali.cz
Post by Zdenek
Po čisté instalaci MDV 2007.0 se mi přestal po připojení moutovat USB
foťák OLYMPUS C760UZ.
Zkusil bych to ještě jako ptp mode
s tim PTP modem tu muze byt prave problem, mozna se (zbytecne aktivne)
snazi pripojit ten fotak timto zpusobem coz selze a tak se na to vykasle
uplne.

mozna bz tuto detekci stacilo vypnout. v gnome je na to jakysi manazer co
ma jako delat s novymi medii, audio cd dvd, fotakem atp. je to jako obv.
gnome-neco...
--
Mnoho zdaru!

Petr Jakubec